INN 2.4.1(+Suck): Ønsker ikke at hente con~
Fra : Peter G.

Dato : 25-02-05 12:44

Jeg har lige opgraderet min gamle udgave af INN til 2.4.1 (som kører med
brug af Suck) og rettet tilsvarende i diverse config-filer.

Mit problem er at den er begyndt at hente (mange) posteringer til
control.cancel, hvilket jeg ikke ønsker. Hvordan forhindrer jeg INN/Suck
i at hente de beskeder?

Min /etc/news/newsfeeds har disse relevante passager:

ME:*/!ocal,!control::

controlchan!\
:!*,control,control.*,!control.cancel\
:Tc,Wnsm:/usr/lib/news/bin/controlchan

tiscali!\
/news.tele.dk\
:!junk,!control,!local,!sslug.*,!gnuskole.*\
:Tf,Wf:

sslug!\
/news.sslug.dk\
:!*,sslug.*,gnuskole.*\
:Tf,Wf:

gmane!\
/main.gmane.org\
:!*,gmane.*\
:Tf,Wf:

--
Regards, Peter
Topposters and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-02-05 13:28

Peter G. skrev:

> Min /etc/news/newsfeeds har disse relevante passager:

Newsfeeds-filen fortæller INN hvor den skal gøre af indkommende
beskeder, ikke hvad den skal hente. Hvis problemet er at der
hentes for mange control-beskeder, er det nok snarere opsætningen
af suck du skal se på.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Peter G.

Dato : 26-02-05 09:30

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> writes:

> [...]
> beskeder, ikke hvad den skal hente. Hvis problemet er at der
> hentes for mange control-beskeder, er det nok snarere opsætningen

Tak for det råd. Efter at have RTFM for Suck kunne jeg løse problemet
med en "active-ignore"-fil

Fra : Peter G.

Dato : 25-02-05 19:26