Problemmer med opsummering i rapport i Acc~
Fra : "Mansoor Siddiqi"

Dato : 16-12-00 19:57

Hej

Jeg er ved at lave en rapport hvor jeg i rapportfoden har lavet et ubundet
tekst-felt som jeg kalder lblIalt, i denne vil jeg gerne hve opsummeret
antal-deltagere ialt, det går også godt så længe rapporten kun fylder én
side. Problemmet opstår når den fylder flerer sider, så regner den forkert,
jeg kan ikke umidbart se hvad jeg gør forkert.

Håber der er en der vil hjæpe - med en løsning på problemmet

Option Compare Database
Option Explicit

Dim Linie As Byte
Dim Total As Integer
Dim AntalIalt As Integer
Private Sub Detaljesektion_Format(Cancel As Integer, FormatCount As Integer)

If Linie < 32 Then
Linie = Linie + 1
AntalIalt = AntalIalt + Antal_Deltagere_Atletik
Else
Linie = 1
Total = AntalIalt
AntalIalt = 0
' Total = AntalIalt
End If

End Sub

Private Sub Rapportfod_Format(Cancel As Integer, FormatCount As Integer)
lblIalt = Total
End Sub

Private Sub Report_Open(Cancel As Integer)
Linie = 0
AntalIalt = 0
Total = 0
End Sub

De bedste hilsner

Mansoor Siddiqi

--
Posted from mickey.handi.dk [213.237.59.6]