Snød kopisikringen på videofilm.
Fra : Schiller

Dato : 25-05-01 10:40

Det var jeg dælme ikke klar over at hvis man smider en kopisikret film
(f.eks Disney) igennem skærmkortet´s tv-in og ud igennem tv-out at man
dermed
kan snyde den kopi sikring at der er på båndet.

Schiller

Fra : DWM

Dato : 25-05-01 16:11

"Schiller" <Coronarie@lycos.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> dermed
> kan snyde den kopi sikring at der er på båndet.

Det er såmænd det samme ved DVD og macrovision på mit Asus V7700
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Peter Petersen

Dato : 25-05-01 16:35

> [...]
> dermed
> kan snyde den kopi sikring at der er på båndet.

Det er fordi der siddert et billigt tv-in på dit skærmkort.
Det samme trik kan man lave med de billigste videomaskiner......
Det handler ganske simpelt om, at udstyret ikke har den funktion, som
kopibeskyttelsen benytter, nærmere bestemt autokalibrering af følsomheden i
forhold til signalstyrken....

Fra : Schiller

Dato : 25-05-01 17:36

"Peter Petersen" <the.1@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det handler ganske simpelt om, at udstyret ikke har den funktion, som
> kopibeskyttelsen benytter, nærmere bestemt autokalibrering af følsomheden

Jammen så er det da godt at jeg købte det Asus V3800 TNT2 kort.
Men der stod også noget med TV-IN Retail i specifikationerne.
Men jeg anede ikke at man også kunne det med de helt billige videoer.
Jeg troede at det kun kunne lade sig gøre med de helt gamle top-load videoer
fra 80´erne.

Hygge
Schiller

Fra : Birger Stanford Sier~

Dato : 27-05-01 22:53

"Schiller" <Coronarie@lycos.de> wrote in message
> [...]
> dermed
> kan snyde den kopi sikring at der er på båndet.

Hvordan virker den sikring? Man kan jo aldrig lave en ordenlig sikring,
medmindre man kan kontrollere med ALT optageudstyr.

Fra : Schiller

Dato : 28-05-01 14:02

"Birger Stanford Sierra" <rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> skrev i en
meddelelse news:LGeQ6.539$Qh1.11656@news.get2net.dk...
> "Schiller" <Coronarie@lycos.de> wrote in message
> >

> Hvordan virker den sikring? Man kan jo aldrig lave en ordenlig sikring,
> medmindre man kan kontrollere med ALT optageudstyr.

Personligt ved jeg ikke lige hvordan , men kan det ikke tænkes at der er et
eller andet
signal som er lagt ind på original båndet som gør at de normalt ikke kan
kopieres ?
Jeg fandt bare ud af at det godt kunne lade sig gøre alligevel hvis jeg smed
signalet
igennem mit Asus skærmkort.

Schiller