Vækkelse kommer kun ved, at de kristne bed~
Fra : Jensen

Dato : 24-02-05 14:27

Vækkelse kommer kun ved, at de kristne beder!

Vi har brug for
Nådens og Bønnens Ånd over den sovende kæmpe!
Vi har brug for,
at stolthed og hovmod fjernes fra åndelige ledere i Jesu navn!
Vi har brug for,
at janteloven og misundelse fjernes fra vore menigheder og vort land i
Jesu
navn!
Vi har brug for,
at Gud læger vore menigheder i Jesu navn!
Vi har brug for
genoprettelse af børn og voksne og det hellige ægteskab i Jesu navn!
Vi har brug for,
at Sodoma og Gomora åndsmagterne fjernes fra landet i Jesu navn!
Vi har brug for,
at fosterdrab og anden vederstyggelighed fjernes i Jesu navn!
Vi har brug for,
at antikristelige og antisemitiske åndsmagter fjernes i Jesu navn!
Vi har brug for,
at humanisme, New Age og løgnens åndsmagter fjernes i Jesu navn!
Vi har brug for,
at narkotika og andre rusmidler kommer ud af landet i Jesu navn!
Vi har brug for
at få dannet en ildmur mellem Danmark og Romerriget i Jesu navn!
Vi har brug for,
at den islamiske åndsmagt fjernes i Jesu navn.

Listen er uendelig!

Det hedder bønnearbejde - og arbejdsværelset er lønkammeret!

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : jørgen

Dato : 24-02-05 14:59

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Vækkelse kommer kun ved, at de kristne beder!
>
> Vi har brug for
> Nådens og Bønnens Ånd over den sovende kæmpe!

[KLIP)

> Listen er uendelig!

Jamen det bliver vist hurtigt en uoverkommelig byrde hvis man skal bede
efter sådan en lang liste. Jeg er enig med dig i at Gud har behag i at vi
beder, men er det ikke bedre at komme ind i et forhold til Gud hvor bøn
falder naturligt og hvor Han kan lægge bedeemner på vores hjerte og derved
se hen på Jesus frem for at se hen på en liste?

Jeg vil også tillade mig at rette opmærksomheden mod : Rom 8:26-27 og 8:34.

mvh jørgen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-05 12:22

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er enig med dig i at Gud har
> behag i at vi beder,

Så I beder til gud, fordi det får ham til at føle sig godt tilpas?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/25/05)

Fra : Ole

Dato : 24-02-05 15:15

> [...]
> at den islamiske åndsmagt fjernes i Jesu navn.
>
> Listen er uendelig!
>
> Det hedder bønnearbejde - og arbejdsværelset er lønkammeret!

nej, der er brug for at folk vil betale prisen for vækkelse, ikke at de
beder mere

Ole

Fra : Difool

Dato : 24-02-05 16:08

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> at den islamiske åndsmagt fjernes i Jesu navn.
>
> Listen er uendelig!
>
> Det hedder bønnearbejde - og arbejdsværelset er lønkammeret!

Kære Børge,

Én af mine yndlingsforfattere, den berygtede baptist- og identitetsprædikant
Gordon "Jack" Mohr, afsluttede altid sine bøger og prædikener med følgende
Skriftsted:

"Hvis jeg lukker himlen, så der ikke kommer regn, hvis jeg befaler
græshopper at æde landet, eller hvis jeg sender pest over mit folk, og mit
folk [Israel], som mit navn er nævnt over [kristne], så ydmyger sig og beder
og søger mit ansigt og vender om fra deres onde veje, da vil jeg høre dem
fra himlen og tilgive deres synd og læge deres land." (2. Krønike 7:13-14)

Her er "Jack" Mohrs artikler:
http://www.scripturesforamerica.org/html2/col_mohr.html

Kærlig hilsen fra Mikkel S. Kragh
http://www.nordiskisrael.dk