Orm i opkast
Fra : anne von qualen

Dato : 23-02-05 07:29

Hej derude

Vores kære Balder kastede op i nat, det sker jo til tider
men i nat var der et par lange hvide orme i .. yrk...
Kan man købe noget i håndkøb mod orm ?

M.H
Anne.

Fra : Pwh

Dato : 23-02-05 08:25

anne von qualen wrote:
> Hej derude
>
> Vores kære Balder kastede op i nat, det sker jo til tider
> men i nat var der et par lange hvide orme i .. yrk...

Bvadder *)

> Kan man købe noget i håndkøb mod orm ?

Jeps, men det skal du have hos en dyrelæge,
der blev på et tidspunkt strammet op for reglerne så
man ikke bare kunne købe den slags midler allevegne.

/Jens

Fra : Ulla

Dato : 23-02-05 08:30

"anne von qualen" <aevq@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vores kære Balder kastede op i nat, det sker jo til tider
> men i nat var der et par lange hvide orme i .. yrk...

Al ormekur er på recept, så det er en tur om dyrlægen.
Ulla

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : anne von qualen

Dato : 23-02-05 09:01

Fik fat i dyrlægen
Skal derned sener i dag for at hente piller
til 3 dage.