Få Sendmail til at sende fejlbesked
Fra : Anders Jensen

Dato : 23-02-05 01:24

Jeg køre med Sendmail v8.13.3 (på FreeBSD v5.3) og jeg har følgende
(fiktive) virtusertable.txt:

user1@domain1.xyz user1
@domain1.xyz error:5.7.0:550 No such user here

user2@domain2.xyz user2
@domain2.xyz error:nouser No such user here

Jeg vil gerne have min Sendmail til at sende en email retur til
postmaster, hvis brugeren ikke findes på een af de to domæner?

Jeg har søgt diverse steder på Google og så vidt jeg kan se, så står det
rigtigt, men måske er der et andet sted jeg skal pille?

Det skal siges, at der kun kommer gyldig post til mine domæner, men i
tilfælde at jeg laver en konfig-fejl på min Sendmail, vil jeg gerne have
en email retur til afsenderens domæne.

Anders.