gratis poker
Fra : Filip

Dato : 22-02-05 23:38

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at spille poker (på dansk) over nettet,
men uden at der kommer rigtige penge med i spillet. Hvad kan I anbefale???

Filip

Fra : Steen Madsen

Dato : 23-02-05 00:10

Hej Filip!

Du kan prøve www.tv2.dk og under spil er der poker, det kræver dog at du
opretter dig som bruger, dette er gratis og udover det skal du være VIP som
kan købes på siden for kortere eller længere perioder.
når det er gjort er det gratis og spille.
Så er der også www.empirepoker.com det er gratis

steen

Fra : Mathias

Dato : 23-02-05 17:53

Filip wrote:
> [...]
> men uden at der kommer rigtige penge med i spillet. Hvad kan I anbefale???

Dog ikke på dansk, men på www.pokerroom.com kan man både spille med
virtuelle "playmoney" og med cool cash.
--
Mvh. Mathias
Mail er invalid, erstat "nntp" med "mathias" for direkte mail.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 23-02-05 23:19

"Filip" <annonym@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig at prøve at spille poker (på dansk) over nettet,
> men uden at der kommer rigtige penge med i spillet. Hvad kan I anbefale???

dk.spil.tips+odds

De fleste bookies har pokerspil og der kan man spille for "fun-money".

Mvh
Henrik