Tror du det kan passe???
Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-02-05 22:54

Hey hey NG...

Jeg sidder og er i tvivl om at min computer kan køre, HL2. Jeg har taget en
test, på mircrosofts hjemmeside. jeg har smidt et screenshot ind i
dk.binaer, fordi jeg ikke selv har så meget forstand på det som den skrev,
så jeg ville lige høre om i ikke ville være så flinke og give jeres bud på
om spillet kan køre på min maskine. Det er lidt surt at bruge penge på det,
og så når men kommer hjem kan skidtet ikke køre

Mvh
Henrik aka. Jens Langkniv

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 22-02-05 23:16

Jens Langkniv wrote:
> [...]
> om spillet kan køre på min maskine. Det er lidt surt at bruge penge på det,
> og så når men kommer hjem kan skidtet ikke køre

Først undskyld min mail til din egen mailbox, den smuttede sku

Jeg skrev :

Der er sku kun en ting at gøre, og det er at hente demoen på nettet
Jeg har kun et enkel link på hånden lige nu, og det er google.dk

/Anders

Fra : Jakob

Dato : 23-02-05 11:19

In article <cvgav9$191g$1@news.cybercity.dk>, webSLET@dioder.dk says...

> Der er sku kun en ting at gøre, og det er at hente demoen på nettet
> Jeg har kun et enkel link på hånden lige nu, og det er google.dk

Det er selvfølgelig en god rettesnor, men jeg har lige været ude for at
en demo til doom3 kørte ok, men spillet kører ikke ok. Det er nok fordi
mine specs er lige på grænsen men damn det er irreterende :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-02-05 11:35

"Jakob" wrote

> Det er selvfølgelig en god rettesnor, men jeg har lige været
> ude for at en demo til doom3 kørte ok, men spillet kører ikke
> ok.

HL2 demoen er så tæt på "virkligheden" som man kan komme
Det er to af banerne fra selve spillet der er med i demoen

> Det er nok fordi mine specs er lige på grænsen men damn
> det er irreterende :0)

Jow

- Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-02-05 23:43

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det,
> og så når men kommer hjem kan skidtet ikke køre

Du kan jo prøve en demo af spillet
kan hentes her
http://www.dailyrush.dk/files/demos/1126/

Kurt

Fra : BuFFerz

Dato : 23-02-05 00:18

Eller direkte fra Valve/Steam
http://www.steampowered.com/?area=getsteamnow

Installer Steam - opret ny bruger - hent HL2 demo fra games listen.

Steam skal vist installeres uanset hvordan man henter den.
(A. stor fil 751.2 MB
B. eller kun steam _til en start_ 500 KB hvor igennem demoen hentes)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-02-05 08:51

"BuFFerz" wrote

> Eller direkte fra Valve/Steam

Det er nok det smarteste at gøre
Kan man ikke vænne sig til/affinde sig med Steam så kan man ligeså godt
beholde låget på sparebøssen

- Peter

Fra : Jakob

Dato : 23-02-05 11:18

In article <421baa07$0$22699$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
htb@nospam.dk says...

Hvad med lige at skrive hvad for specs din maskine har så er det da lidt
lettere at udtale sig om

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kaasing

Dato : 23-02-05 11:43

Hej,

Jeg tror ikke din computer kan spille HL2, du mangler CPU kraft, RAM og et
ordentligt grafikkort så vidt jeg klan se. Hvordan Microsoft er nået frem
til at placere din maskeine så fint er mig en gåde. Jeg har fået dårligere
score med en Athlon 2800, 1GB ram og et ati 9600 xt kort. Som iøvrigt ellers
spillede HL2 ganske fint.
/Poul

Fra : Jens Langkniv

Dato : 23-02-05 13:05

Det er lige netop det jeg mener... jeg troede da min msakine var alt for
svag til at køre HL2.... Men testen
viser jo noget andet Jeg tror jeg prøver at hente en
demo, så jeg kan se om det kører fint, eller om det
lagger.

Mvh
Henrik

P.s TAK for alle jeres svar