Skærme
Fijala 3554
ViewSonic
Fra : Tom Mathiesen

Dato : 22-02-05 22:10

Jeg er varm på en ViewSonic fladskærm. rigtig lækker er 20,1" skærmen en den
er lige dyrt nok

Så hvilken skærm i 19" ViewSonic er den bedste pt.?
ved godt at den ikke kan gå så høj i opløsning, men det skal være en 19"

MVH
Tom
LR -

Fra : Frank Andersen

Dato : 23-02-05 02:45

On Tue, 22 Feb 2005 22:09:57 +0100, Tom Mathiesen wrote:

> [...]
>
> Så hvilken skærm i 19" ViewSonic er den bedste pt.?
> ved godt at den ikke kan gå så høj i opløsning, men det skal være en 19"

Dell har en 20,1" på tilbud i øjeblikket til 5009 kr. (5178 leveret) og den
er faktisk identisk med Viewsonic'en (samme panel, samme data). De har den
på tilbud en dag mere. Den hedder Dell 2001PF.

Frank
--
Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Søren Lund

Dato : 23-02-05 08:40

Frank Andersen wrote:

> Dell har en 20,1" på tilbud i øjeblikket til 5009 kr. (5178 leveret)
> og den er faktisk identisk med Viewsonic'en (samme panel, samme
> data). De har den på tilbud en dag mere. Den hedder Dell 2001PF.

Kig også på FPW2005, som er en nyere model i widescreen format.

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund