Vragudstilling i København på lørdag d. 26~
Fra : vragudstilling2005

Dato : 22-02-05 21:22

Fra : Tonny Hansen

Dato : 03-03-05 12:06

Flot engagement og flotte stande. Også godt at se, at i havde lokket Allan
Jensen til endelig at vise alle sine vragfund frem

Tonny Hansen

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-03-05 20:32

....så er det lige med hvordan den skal forstås

Men ja, det var et godt arrangement med masser af fine ting at se på, både
om dagen og om aftenen ;)

m.v.h. Allan J.

Fra : Henrik

Dato : 04-03-05 07:12

Hvem vandt egentlig konkurrencen om den flotteste stand ?

Mvh
Henrik

www.scubasserne.dk

Fra : Tonny Hansen

Dato : 04-03-05 09:45

Det var gassss, du ka tåle det Allan.
Men som en' på udstillingen udtrykte sig om dine tegninger af Robert - "Det
er jo næsten som at være der".

Om aften kom helt klart de bedste "fund" frem - altså hvis du spørg mig

Mvh
Tonny Hansen