/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Returnering af udstyr - Tiscali
Fra : Flash G


Dato : 22-02-05 11:02

Er der nogle der har haft problemer med at returnere lånt udstyr til
Tiscali`?

Jeg opsagde mit ADSL i januar 2004. I opsigelsen fik jeg besked på at
jeg ville modtage nærmere information om returneringen af dette.
Imellemtiden flyttede jeg, og modtog således ikke nogen nærmere
information om returneringen af udstyrret.

Engang i sommeren 2004 ringer en medarbejder fra Tiscali og fortæller at
jeg mangler at returnere deres udstyr. Jeg glemmer imidlertid samtalen,
da jeg stod og skulle afsted på ferie.

I oktober 2004 modtager jeg endnu et brev fra Tiscali, hvor i de skriver
at de gentagne gange har rykket via mail (Hvilken? jeg har aldrig brugt
den mail jeg fik i forbindelse med oprettelsen af ADSL ) Brev, hvilket
brev, dette er det første jeg har modtaget siden jeg opsagde mit adsl
abonnement.

Jeg skriver til dem, at jeg ikke har hørt noget fra dem siden jeg
opsagde mit adsl og dette nok skyldtes at jeg var flyttet i den
mellemliggende periode.

Efterfølgende sender jeg udstyret ind til dem ( vist nok engang i
oktober ) Nu har jeg modtaget et brev hvor i de angiver at de ikke har
modtaget udstyret. Jeg har sendt udstyret, men desværre ikke gemt
kvitteringen,

Er der andre der har haft problemer med at aflevere lånt udstyr tilbage
til Tiscali. jeg mener har sendt det, men de angiver ikke at have
modtaget det??

De bedste hilsner

Martin

 
 
-=- JF -=- (22-02-2005)
Kommentar
Fra : -=- JF -=-


Dato : 22-02-05 11:48

"Flash G" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:cvevu4$2php$1@news.cybercity.dk...
>
> Er der andre der har haft problemer med at aflevere lånt udstyr tilbage
> til Tiscali. jeg mener har sendt det, men de angiver ikke at have modtaget
> det??
>
Det er et kendt fænomen Tiscali har vist ikke meget styr på hvilket
udstyr de har hvor.

For et par år siden gik vores ADSL-modem død... Jeg fik tilsendt et nyt, og
i pakken var der instruktioner om hvordan jeg skulle returnere det defekte
udstyr.
Efter en måned eller to blev jeg ringet op af en medarbejder, der fortalte
at han kunne se at jeg endnu ikke havde returneret det defekte modem. Jeg
fortalte, som sandt var, at det var returneret dagen efter jeg modtog det
nye modem. Han sagde bare: "Nå, ok... Så sletter jeg det fra listen.

Jeg har pt. et modem stående som jeg fik tilsendt da der var mistanke om
fejl i det eksisterende modem... Det har jeg haft i noget over ½ år, og er
ikke blevet rykket for det.



Jens (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 24-02-05 11:48


"-=- JF -=-" <Xjfrandsen@Xgmail.com> wrote in message
news:4f1ad$421b0ddb$3e3d8cc4$14393@nf4.news-service.com...
> "Flash G" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> news:cvevu4$2php$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Er der andre der har haft problemer med at aflevere lånt udstyr tilbage
> > til Tiscali. jeg mener har sendt det, men de angiver ikke at have
modtaget
> > det??
> >

I mine øjne har du vist også delvist selvforskyldt bragt dig i denne pinlige
og ubehagelige situation ved bla. ikke at sikre, at Tiscali kan nå dig via
e-mail (via en passende videresendelse), ved at glemme aftaler, måske glemme
at melde flytning til Tiscali samt ikke selv at tage større initiativ til
returnering af udstyr ved kundeforholdets ophør, og ved ikke at sikre
dokumentation for returnering af udstyret.

Så smølerieet ligger vist ikke kun hos Tiscali ,-)

Jens



Karsten (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Karsten


Dato : 24-02-05 16:11

On Thu, 24 Feb 2005 11:47:57 +0100, "Jens" <sjp.news@tiscali.dk>
>I mine øjne har du vist også delvist selvforskyldt bragt dig i denne pinlige
>og ubehagelige situation ved bla. ikke at sikre, at Tiscali kan nå dig via
>e-mail (via en passende videresendelse), ved at glemme aftaler, måske glemme
>at melde flytning til Tiscali samt ikke selv at tage større initiativ til
>returnering af udstyr ved kundeforholdets ophør, og ved ikke at sikre
>dokumentation for returnering af udstyret.
>
>Så smølerieet ligger vist ikke kun hos Tiscali ,-)
>
>Jens
>
hej Jens,

undskyld jeg bryder ind, men jeg er i samme situation,
min nye email adr. behøver de da ikke ?
de kunne sagtens "nå" mig ca. 1 mnd. efter ophør med et brev,
for at spørge, hvorfor jeg ophørte med abonnementet !

har efterfølgende ringet 2 gange for at spørge om returnering
af det lånte udstyr, får begge gange at vide -
"der kommer et brev med hvordan jeg skal forholde mig"
nu er det 6 mnd. siden,

hvad mener _du_ man kan gøre mere ?
det vil jeg da gerne vide, jeg er kun interesseret i at engagementet
bliver bragt helt ud af verden med Tiscali!
det ender squ nok med et trusselsbrev

mvh. Karsten

Mogens Jørgensen (24-02-2005)
Kommentar
Fra : Mogens Jørgensen


Dato : 24-02-05 20:05

On Thu, 24 Feb 2005 16:10:30 +0100, Karsten <no@spam.org> wrote:

>undskyld jeg bryder ind, men jeg er i samme situation,
>min nye email adr. behøver de da ikke ?
>de kunne sagtens "nå" mig ca. 1 mnd. efter ophør med et brev,
>for at spørge, hvorfor jeg ophørte med abonnementet !
>
>har efterfølgende ringet 2 gange for at spørge om returnering
>af det lånte udstyr, får begge gange at vide -
>"der kommer et brev med hvordan jeg skal forholde mig"
>nu er det 6 mnd. siden,
>
>hvad mener _du_ man kan gøre mere ?
>det vil jeg da gerne vide, jeg er kun interesseret i at engagementet
>bliver bragt helt ud af verden med Tiscali!
>det ender squ nok med et trusselsbrev
>
>mvh. Karsten
---------------------------------------------
Det minder en del om Tele2 og deres rod med deres eget materiel.

Det spændende bliver nu om to rodebutikker (tiscali og Tele2), som et
samlet selskab kan lave mere rod i den, end der er i forvejen ?

Mogens

Thomas Hansen (01-03-2005)
Kommentar
Fra : Thomas Hansen


Dato : 01-03-05 16:27

On Tue, 22 Feb 2005 11:01:58 +0100, Flash G <no@spam.dk> wrote:

> Er der nogle der har haft problemer med at returnere lånt udstyr til
> Tiscali`?
>
Hej
Jeg har også oplevet hvordan tiscalis interne rod virker i praksis.
Jeg skulle opgradere min linie til en hurtigere. Men tiscali oprettede det
som en ny linie ikke bare ne gang men to gange. Så jeg fik også tilsendt 2
routere. Dem retunerede jeg med det samme efter telefonisk aftale med
tiscali. Efter ca 6 måneder fik jeg en regning på de 2 routere som jeg
havde retuneret. Jeg ringede til dem og de lovede at slette routerene fra
min konto. Efter endnu en måned fik jeg endnu en regning på de to routere.
Nu skrev jeg et anbefalet brev til dem med kvitering på at pakken var
sendt til dem. Derefter hørte jeg ikke mere til det.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste