arghhh den vil ikke validere CSS
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-02-05 23:03

hej ng.

Jeg har leget med følgende
www.vejen-net.dk/~jr/

denne har jeg valideret i xhtml det vil den gerne, men
ikke i css.

den siger der mangler en </div> men det gør der ikke...

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-02-05 23:12

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> ikke i css.
>
> den siger der mangler en </div> men det gør der ikke...

Her:

      <h2>Indholdstekst</h2>

      Tekst teksr Tekst tekst Tekst tekst Tekst tekst    Tekst tekst </ p>

slutter du en p, der ikke er startet. Derfor.

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-02-05 23:23

Benny Nissen wrote:

> Her:

> <h2>Indholdstekst</h2>
>
> Tekst teksr Tekst tekst Tekst tekst Tekst tekst Tekst tekst </ p>
>
> slutter du en p, der ikke er startet.

Jeg tror, du har talt forkert. Hvis det var rigtigt, skulle han ikke kunne
få prædikatet valid xhtml 1.0 transitional.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 21-02-05 23:29

Erik Ginnerskov wrote:

> Jeg tror, du har talt forkert. Hvis det var rigtigt, skulle han ikke kunne
> få prædikatet valid xhtml 1.0 transitional.

Jeg har ikke slev talt, men for få minutter siden kunne siden IKKE
validere p.g.a. ovenstående.

CSS validerer da også fint nu

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-02-05 00:19

Benny Nissen wrote:

> Jeg har ikke slev talt, men for få minutter siden kunne siden IKKE
> validere p.g.a. ovenstående.

Så må Jan hav været inde og pille efter at jeg smed siden i validatoren. Den
validerede fint, da jeg prøvede.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-02-05 00:31

Erik Ginnerskov wrote:

> Så må Jan hav været inde og pille efter at jeg smed siden i
> validatoren. Den validerede fint, da jeg prøvede.

Ja, det er en helt anden side nu :(

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-02-05 01:53

Du har ret Erik

Den valliderede fint, men css brokkede sig...
Men nu virker de begge...

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-02-05 23:13

Jan Rasmussen wrote:

> www.vejen-net.dk/~jr/
>
> denne har jeg valideret i xhtml det vil den gerne, men
> ikke i css.
>
> den siger der mangler en </div> men det gør der ikke...

Prøv at ændre denne linje:

til:

<h1>Over skrift</h1>

Det kan være sådan noget, der driller validatoren.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-02-05 23:24