Skærme
Fijala 3554
Hjælp til køb af fladskærm
Fra : Sunz

Dato : 21-02-05 23:03

Har lige investeret i en P4 3,0 ghz computer, men har stadig min gamle 17"
ctr-skærm fra den ganle computer i brug. Nu vil jeg dog gerne heve en 17"
eller 19" TFT-skærm. Men hvilken skal jeg vælge?

Den skal være god til spil, sølvfarvet, uden indbygget højtalere, må maks
koste 3000 kr

Håber en "ekspert" kan hjælpe mig...

-Sunz
www.david-beckham.dk

Fra : Søren Lund

Dato : 22-02-05 12:52

Sunz wrote:

> [...]
> gerne heve en 17" eller 19" TFT-skærm. Men hvilken skal jeg vælge?
>
> Den skal være god til spil, sølvfarvet, uden indbygget højtalere, må

Samsung 172x eller Viewsonic VP171. Jeg har selv den sidste og er
rigtig glad for den. Kender flere der har Samsung skærmen og den ser
også rigtig godt ud i spil. De er begge på 17".

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund