Trampolin
Fra : Lars

Dato : 21-02-05 17:06

Hej gruppe.

Er der nogle der ved hvor man kan købe en lille trampolin, som vi vil give
vores datter (2 år).
Trampolinen skal være ca. 1m i diameter, og 20-30cm høj (skal anvendes
indendørs)

Vi har set disse trampoliner nogle gange, men hvor kan man købe dem ?

Bor i vestjylland.

MVH Lars

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-02-05 17:27

"Lars" <hovvej1@mail.dkNEJ_TIL_SPAM> skrev i en meddelelse

> Vi har set disse trampoliner nogle gange, men hvor kan man købe dem ?

Ofte i Føtex, A-Z, Kvickly, etc som tilbudsvare.
Desuden vel i nogle sportsbutikker, men jeg vil tro, de er dyrere her.

Hilsen Inger

Fra : jens

Dato : 21-02-05 20:20

> Vi har set disse trampoliner nogle gange, men hvor kan man købe dem ?

De er ofte på tilbud rundt omkring, men pas på, for dem jeg har set, har
altid en max vægt på 100 kg, og de er ikke noget vær til børn.
Jeg gav min datter på 8 en, og hun kan slet ikke få den rette funktion ud af
den, den fjedrer bare lidt mere end gulvet.

Jens

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-02-05 21:05

"jens" <glad1fjern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg gav min datter på 8 en, og hun kan slet ikke få den rette funktion ud
> af den, den fjedrer bare lidt mere end gulvet.

Prøv at pille hver anden af fjedrene/holderne af. Det hjælper.

Hilsen Inger

Fra : jens

Dato : 22-02-05 22:56

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at pille hver anden af fjedrene/holderne af. Det hjælper.

Ja det var genialt, hvorfor har jeg da ikke tænkt på det, nu må jeg finde
den frem igen og prøve, den var ellers stillet væk, og vendtede på at hun
blev lidt tungere.

Jens

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-02-05 09:47

> [...]
> Jeg gav min datter på 8 en, og hun kan slet ikke få den rette funktion ud
> af den, den fjedrer bare lidt mere end gulvet.

det er da vist fordi hun ikke kan finde ud af det, mine børn på 3 og 5 har
en og den virker fint, men de har også en tilsvarende i børnehaven at øve
sig på.

mvh pia

Fra : jens

Dato : 22-02-05 23:00

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> det er da vist fordi hun ikke kan finde ud af det, mine børn på 3 og 5 har
> en og den virker fint, men de har også en tilsvarende i børnehaven at øve
> sig på.

Jeg arbejder i en sfo, der har vi en i samme størelse, og den virker ganske
udemærket til børn i 6 til 10 års alderen, men den er også mere blød.
den vi har herhjemme er en til voksnes træning, den har nogenlunde samme
størelse, men er alt for hård.

Jens

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-02-05 09:50

Glemte at skrive i den foregående mail, at de kan købes i Harald Nyborg til
149 kr........hvis du ikke har en sådan i nærheden kan den også købes over
nettet.

MVH Pia

Fra : Christina Selchau-Ha~

Dato : 22-02-05 10:28

> Glemte at skrive i den foregående mail, at de kan købes i Harald Nyborg
> til 149 kr........hvis du ikke har en sådan i nærheden kan den også købes
> over nettet.
>
> MVH Pia

Det er altså kr. 169,-
(men stadig billigt)

Christina Selchau-Hansen

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-02-05 11:02

> Det er altså kr. 169,-
> (men stadig billigt)
>
> Christina Selchau-Hansen
ok............. vi gav 149 kr for en i januar, men ja 169 kr er stadigvæk
billigt.

mvh Pia

Fra : Christina Selchau-Ha~

Dato : 22-02-05 10:34

> [...]
> Glemte at skrive i den foregående mail, at de kan købes i Harald Nyborg
> til 149 kr........hvis du ikke har en sådan i nærheden kan den også købes

Kan ses her :
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1148&n=40100

Christina Selchau-Hansen

Fra : Lars

Dato : 22-02-05 16:25

> [...]
> indendørs)
>
> Vi har set disse trampoliner nogle gange, men hvor kan man købe dem ?

Tak for svarene.
Vi kigger i tilbudsaviserne de næste uger,
alternativt Harald Nyborg.

Tak for hjælpen, Lars