"Svømmebleer??"
Fra : SHM

Dato : 21-02-05 09:13

Jeg mener at have hørt at der er noget der hedder "svømmebleer".
Hvad er det, hvordan virker de og hvem laver dem?

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 21-02-05 09:30

Bleer og bleer, det er en slags plasticunderbukser og de er primært beregnet
til at holde afføring indenbords
De kan købes i svømmehaller og fåes vist nok i forskellige str.

HilsenPernille

Fra : MAG

Dato : 21-02-05 09:56

Du kan få et mærke der hedder "Swimmers" eller også er det "little swimmers"
De kan bla. købes i Super Best.

Du kan også købe badebukser til dit barn, det har vi brugt. Der er sådan en
gummebelægning inde i og så er de lidt stramme i benene så hvis de "prutter"
så bliver det inde i bleen. De kan bla. købes i babysam...

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Gitte

Dato : 21-02-05 10:22

Hejsa

>Jeg mener at have hørt at der er noget der hedder "svømmebleer".
>Hvad er det, hvordan virker de og hvem laver dem?

Har også godt hørt om bleer til badebrug, men har dog ingen erfaring
med dem.
Derimod har jeg gode erfaring med "ble-badebukser". Vi købte et par,
da vi i sin tid begyndte at gå til babysvøm med den store - de havde
dem i svømmehallen og kostede vist 50 kr (5 år siden). Han kunne passe
dem fra han var 3 måneder til han blev blefri!! Og nu har lillebror
arvet dem.
De er godt nok ikke særlig smarte - nærmest som et par netunderbukser,
med plast/gummi inden i, og elastikker der slutter til ved benene, så
"uheld" holdes indenbords.

MVH
Gitte

Fra : karsten & Pia

Dato : 21-02-05 11:01

> Jeg mener at have hørt at der er noget der hedder "svømmebleer".
> Hvad er det, hvordan virker de og hvem laver dem?

Det er vist huggies der laver dem, så kan nok købes de steder hvor deres
alm. bleer kan købes, mener at have set dem i matas, men det er vist en
bedre ide at købe de der babybadebukser, de koster 130 kr og kan genbruges
igen og igen, bader man tit er pengene jo hurtigt brugt på badebleer.

MVH Pia

Fra : Nette

Dato : 21-02-05 20:24

"SHM" skrev

> Jeg mener at have hørt at der er noget der hedder "svømmebleer".
> Hvad er det, hvordan virker de og hvem laver dem?

Hejsa

Set, men ikke afprøvet i Alta. Engangsbleer vel og mærke og til penge man
kan overkomme.

Så når Alta har dem fast, mon så ikke også alle de andre gængse
supermarkeder har dem?

Nette