MS Windows
briani 27239
toolbar
Fra : Avenger

Dato : 21-02-05 00:14

Hej Gruppe

Min XP har fået windows98 toolbar. Npr jeg går i skærmindstillinger og
udseende, er der ikke nogen mulighed for at vælge andet. XP muligheden er
væk??

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 21-02-05 11:40

Avenger wrote:
> Min XP har fået windows98 toolbar. Npr jeg går i skærmindstillinger og
> udseende, er der ikke nogen mulighed for at vælge andet. XP
> muligheden er væk??

Mener du start-menuen?

Fra : Avenger

Dato : 21-02-05 22:23

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cvcdgv$8i1$1@news.net.uni-c.dk...

> Mener du start-menuen?

Avenger svarer.

Ja, og hele værktøjslininien i bunden af skærmen er 98 look.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 21-02-05 23:51

Avenger wrote:
> "Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:cvcdgv$8i1$1@news.net.uni-c.dk...

> Avenger svarer.
>
> Ja, og hele værktøjslininien i bunden af skærmen er 98 look.

Du skal ind i det der hedder 'Indstillinger for ydeevne', som du kan
finde således:
Højreklik på 'Denne Computer'
Vælg 'Egenskaber'
Vælg fanebladet 'Advanceret'
Vælg "Juster til den bedste ydelse"
og
Under 'Visuelle effekter' markere du i boksen 'Brug skygger til ikoner
på skrivebordet' (5. fra toppen) - så du får gennemsigtighed i tekster
under ikonerne.

samt

Højreklik på værktøjslininien - egenskaber - fanebladet "Menuen start" -
"Klassisk version....."
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Avenger

Dato : 22-02-05 02:09

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cvdobl$ikd$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
> --
> Hilsen Torben Greve Otzen
>
> Træt af Outlook Express' måde at citere på?

Hej Torben tak for tippet, prøver strax.

Avenger