Forsegling af vare?
Fra : Thomas VJ

Dato : 20-02-05 17:06

Hejsa,

Jeg leder efter en let (og gerne billig) metode til at forsegle DVD og CD
bokse med henblik på salg af disse hvor kundens retur ret brydes hvis
forseglingen brydes.

Nogen her der har et godt forslag eller kan henvise til en virksomhed, der
har med den slags at gøre?

mvh
Thomas VJ

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-02-05 17:34

Thomas VJ wrote:

> [...]
> forseglingen brydes.
>
> Nogen her der har et godt forslag eller kan henvise til en virksomhed, der

Den nemme løsning er vel at putte varen i en pose og lukke denne med en
svejsning, eller mærkat der tydeligt angiver at returretten forsvinder
hvis seglet brydes?

Fra : Skindbeni

Dato : 20-02-05 18:06

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Den nemme løsning er vel at putte varen i en pose og lukke denne med en
> svejsning, eller mærkat der tydeligt angiver at returretten forsvinder
> hvis seglet brydes?

Nogle varehuse kommer CD'en i en gennemsigtig plastpose til formålet, lukker
posten og kommer en klistermærke på lukningen. Ovenpå klistermærket klipser
de så posen sammen med en klipse maskine.

Fra : Thomas VJ

Dato : 20-02-05 18:26

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> Den nemme løsning er vel at putte varen i en pose og lukke denne med en
> svejsning, eller mærkat der tydeligt angiver at returretten forsvinder
> hvis seglet brydes?

Hej Anders,
Tak for dit svar! Jeg havde selv forestillet mig noget lignende. Nogen ide
om hvor man _billigt_ køber klare poser, en dims til at svejse posen med
eller mærkater, som dem du snakker om?

mvh
Thomas VJ

Fra : Johnny

Dato : 20-02-05 18:38

> [...]
> om hvor man _billigt_ køber klare poser, en dims til at svejse posen med

Hej Thomas
Du kan skaffe poser og svejser her:
http://www.pmpack.dk/posesvejser.htm
Mvh
Johnny

Fra : Thomas VJ

Dato : 21-02-05 09:57

"Johnny" <johnny@svenskimo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas
> Du kan skaffe poser og svejser her:
> http://www.pmpack.dk/posesvejser.htm
> Mvh
> Johnny
Tak Johnny, Det var lige det jeg ledte efter!

mvh,
Thomas

Fra : K. Larsen

Dato : 20-02-05 19:51

Hej

Avery Dennisson har etiketter som efterlader mærke, hvis de bliver brudt.

http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=4&bcn=%22Sikkerheds%22-etiketter&node=40003&display=A

Kim