Skærme
Fijala 3554
Opløsning 1400*1050??
Fra : bunallo

Dato : 20-02-05 12:49

Min skærm understøtter umidelbart ikke 1400*1050, men er det ikke muligt at
finde et program der giver adgang til alle typer opløsninger - eller er det
hardware betinget?

Min skærm køre fint med 1600*1200 ved 85hz, så jeg kan ikke forstå hvorfor
den ikke skulle kunne bruge 1400*1050...

Fra : iddqd

Dato : 20-02-05 12:57

bunallo wrote:
> Min skærm understøtter umidelbart ikke 1400*1050, men er det ikke muligt at
> finde et program der giver adgang til alle typer opløsninger - eller er det
> hardware betinget?

Det er muligvis hardware betinget ihvertfald skal programmet passe til
din hardware, men spørg i gruppen for grafikkort for det er mere det du
skal bruge et program til og husk at fortælle hvad du har for noget
hardware.

Mvh

Bruno

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-02-05 14:02

hent rivatuner på www.guru3d.com - der kan du lave dine egne opløsninger

Fra : bunallo

Dato : 20-02-05 16:49

"Esben von Buchwald" <use-net@_reM_Ove-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> hent rivatuner på www.guru3d.com - der kan du lave dine egne opløsninger

Har lige downloadet og installeret, men kan ikke finde nogen
skærmindstillings muligheder.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-02-05 00:47

> Har lige downloadet og installeret, men kan ikke finde nogen
> skærmindstillings muligheder.

Åbn Rivatuner og klik på den lille knap til højre ved "driver settings"

Klik på det 5. ikon (custom display modes/refresh rate)

Udfyld højde og bredde, og skriv hvilke refresh rates du vil gøre
tilgængelige i den ønskede opløsning, og klik Add