operation x
Fra : simon leth jensen

Dato : 20-02-05 10:06

Hej med jer

Jeg undre mig over at der er ingen der har skrevet noget om de kamphunde,
men det gør jeg så.
Jeg synes det var et godt program, det er de andre de laver også.
Jeg håber på georg fjols får nogle bøder og ham perkeren skulle ligeledes
fratages hans hunde.
Nå men jeg skrev så ind til operation x efter programmet og roste dem og
kumme godt tænke mig en opfælgning af deres programmer for der må da være
sket noget.
Jeg forslog operation x, at de kunne lave nogle programmer om hybrid hunde,
som vi har her i dk. og som vi nok vil se mere til.
Og de vil så vende tilbage til mig.
Jeg har jo før vendt det med hybridhunde her, hvor nogle af jer så nogle
hver dag og så hvordan de er.
Synes i ikke det kunne være intersant at få det i tv.
venlig hilsen
Tina

Fra : Trix

Dato : 20-02-05 10:26

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hver dag og så hvordan de er.
> Synes i ikke det kunne være intersant at få det i tv.

Hej Tina

Enig omkring dine synspunkter på kamphunde, men jeg er nødt til at spørge:
Hvad er en hybridhund ?

Hilsen Torben

Fra : Carina

Dato : 20-02-05 10:55

> Hvad er en hybridhund ?

Hybrid er latin og betyder Blanding - så alle blandinger er hybrider. Men
jeg tror hun mener Ulvehybrider.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-02-05 11:53

simon leth jensen wrote:
> Hej med jer
>
> Jeg undre mig over at der er ingen der har skrevet noget om de
> kamphunde,

Debatten kører på liv og løs i tråden "husk at se TV kl20:35 i aften"
Det havde nok været bedre at starte en ny tråd, men sådan blev det ikke

/Jens

Fra : simon leth jensen

Dato : 20-02-05 14:03

Hej med jer

UNDSKYLD jeg havde ikke set det på husk at se tv2.
Men ja det er ulvehybrider jeg mener.
undskyld igen.
hilsen tina

Fra : Pwh

Dato : 20-02-05 16:10

> Hej med jer
>
> UNDSKYLD jeg havde ikke set det på husk at se tv2.

Det dur ikke at sige udskyld nu

> undskyld igen.

Niks, vi tilgiver dig aldrig

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 20-02-05 17:57

On Sun, 20 Feb 2005 16:09:39 +0100, "Pwh" wrote:

>Niks, vi tilgiver dig aldrig
>/Jens

Så så Jens Lyn! :-þ

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi