/
Forside
/
Teknologi
/
Udvikling
/
Java
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Java
#
Navn
Point
1
molokyle
3688
2
Klaudi
855
3
strarup
740
4
Forvirret
660
5
gøgeungen
500
6
Teil
373
7
Stouenberg
360
8
vnc
360
9
pmbruun
341
10
mccracken
320
JDK 1.4 Fullscreen/VolatileImage
Fra :
Brian Matzon
Dato :
24-05-01 22:33
Hejsa - jeg sidder lige og "fumler" med
JDK 1.4b og har en del problemer med at få det
til at køre mht. exclusive fullscreen og
volatile images.
Er der nogen her der har fået det op og køre?
og i så tilfælde hvad var jeres performance ifht.
awt?
Nogen der har set nogle guides/tutorials (bortset fra
jdc tutorialen om exclusive access (som sutter) og
volatile image guiden (den fra Sun)).
/Brian Matzon
Brian Matzon (
05-06-2001
)
Kommentar
Fra :
Brian Matzon
Dato :
05-06-01 22:27
"Brian Matzon" <brian@matzon.dk> wrote in message
news:J6fP6.390$hj2.217903289@news.mobilixnet.dk...
> Hejsa - jeg sidder lige og "fumler" med
> JDK 1.4b og har en del problemer med at få det
> til at køre mht. exclusive fullscreen og
> volatile images.
>
> Er der nogen her der har fået det op og køre?
> og i så tilfælde hvad var jeres performance ifht.
> awt?
>
> Nogen der har set nogle guides/tutorials (bortset fra
> jdc tutorialen om exclusive access (som sutter) og
> volatile image guiden (den fra Sun)).
>
> /Brian Matzon
Nå der er åbenbart ikke så mange der leger med dette endnu...
Jeg har leget lidt videre med VolatileImage, og det performer
*vildt* godt - smager af DirectDraw + JNI overhead. Altså meget
tæt på DirectDraw performance. Har ikke nogle absolutte tal, men
havde et program der brugte ~60-70% cpu - skiftede til VolatileImage
ved at ændrer to linier (createImage -> createVolatileImage,
getGraphics -> createGraphics) (har ikke surface tab med) - og
bruger nu ~1-2% !!! :)
/Brian Matzon
Ulf Holm Nielsen (
09-06-2001
)
Kommentar
Fra :
Ulf Holm Nielsen
Dato :
09-06-01 09:16
jeg har leget lidt med det. og ja det kører rigtig godt. venter bare på
liiidt mere info fra sun. der skulle angiveligt komme noget mere her
efter java one. specielt om deres lidt ændrede version af opengl fra
jausoft.
-ulf-
Brian Matzon wrote:
> "Brian Matzon" <brian@matzon.dk> wrote in message
> news:J6fP6.390$hj2.217903289@news.mobilixnet.dk...
>
>>Hejsa - jeg sidder lige og "fumler" med
>>JDK 1.4b og har en del problemer med at få det
>>til at køre mht. exclusive fullscreen og
>>volatile images.
>>
>>Er der nogen her der har fået det op og køre?
>>og i så tilfælde hvad var jeres performance ifht.
>>awt?
>>
>>Nogen der har set nogle guides/tutorials (bortset fra
>>jdc tutorialen om exclusive access (som sutter) og
>>volatile image guiden (den fra Sun)).
>>
>>/Brian Matzon
>>
>
> Nå der er åbenbart ikke så mange der leger med dette endnu...
> Jeg har leget lidt videre med VolatileImage, og det performer
> *vildt* godt - smager af DirectDraw + JNI overhead. Altså meget
> tæt på DirectDraw performance. Har ikke nogle absolutte tal, men
> havde et program der brugte ~60-70% cpu - skiftede til VolatileImage
> ved at ændrer to linier (createImage -> createVolatileImage,
> getGraphics -> createGraphics) (har ikke surface tab med) - og
> bruger nu ~1-2% !!! :)
>
> /Brian Matzon
>
>
>
Søg
Alle emner
Teknologi
Udvikling
Java
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408929
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.