MS Windows
briani 27239
Problem med pdf-filer
Fra : Martin Henriksen

Dato : 19-02-05 15:43

Har et irriterende problem. Kan ikke se pdf-filer. Bruger IE 6.x, alt
opdateret.

Der kommer blot en hvid side og en firkant med figurer i øverste venstre
hjørne

Dette betyder i de fleste tilfælde ikke noget, da jeg blot kan downloade
filer
ved at bruge gem destination som.......

Nu skal jeg hente pdf-filer fra en kopibeskyttet side. Jeg får blot beskeden
"siden er kopibeskyttet" når jeg højreklikker.

Normalt skal man jo blot trykke på vedkommende fil - så skulle Adobe gerne
starte.
Hvad kan der være galt?

Med venlig hilsen
Martin Henriksen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-02-05 16:00

"Martin Henriksen" <exxmartin_h@privat.dk> skrev i

> Nu skal jeg hente pdf-filer fra en kopibeskyttet side. Jeg får blot
beskeden
> "siden er kopibeskyttet" når jeg højreklikker.

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit konkrete problem, men en anden gang kan du
eventuelt bruge Opera til sider, hvor der er brugt javascript. Det gør jeg
selv, fordi Opera har som standard slået alt java fra, og jeg synes, at det
er nemmere at starte den op istedet for at pille ved IE
sikkerhedsindstillinger.

Du kan hente gratis udgaven af Opera her:

www.tersgov.dk/ow32dada754.exe

Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-02-05 16:06

"Martin Henriksen" <exxmartin_h@privat.dk> wrote:

>Har et irriterende problem. Kan ikke se pdf-filer. Bruger IE 6.x, alt
>opdateret.

Har du prøvet at gen-installere Adobe Reader, det burde løse problemet.

For du mangler vel bare Adobes plugIn til IE..

<mlr>

<mlr>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-02-05 16:10

"Martin Henriksen" <exxmartin_h@privat.dk> wrote:

>Har et irriterende problem. Kan ikke se pdf-filer. Bruger IE 6.x, alt
>opdateret.

Adobe har ellers en udmærket guide der hjælper gennem problemer

http://www.adobe.com/support/techdocs/331025.html

<mlr>

<mlr>

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-02-05 17:22

"Martin Henriksen" <exxmartin_h@privat.dk> writes:

> Hvad kan der være galt?

En del.

Vedbliver problemet efter en reinstallation af Acrobat Reader?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : jda^fx

Dato : 19-02-05 17:58

On Sat, 19 Feb 2005 15:43:25 +0100, "Martin Henriksen"
<exxmartin_h@privat.dk> wrote:

> [...]
>"siden er kopibeskyttet" når jeg højreklikker.
>
>Normalt skal man jo blot trykke på vedkommende fil - så skulle Adobe gerne

Hvis du har installeret Microsoft Journalviewer så prøv at
afinstallere den igen. Den kommer med hvis man bare tager hele
baduljen fra Windows Update, men den version der kommer derfra
konflikter med Adobe Reader. Hvis men vil bruge Journalviewer skal man
downloade den fulde installer og installere den fra harddisk for at
minimere risikoen for konflikter mellem de to programmer. Men det er i
øvrigt de færreste der bruger Journalviewer til noget, så bare ud med
den

--
jda^fx

Fra : Anders Lund

Dato : 19-02-05 18:46

Martin Henriksen wrote:
> Der kommer blot en hvid side og en firkant med figurer i øverste venstre
> hjørne

Prøv at tømme Midlertidige Internet Filer....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Martin Henriksen

Dato : 20-02-05 12:16

Tak for den hjælp der er ydet.

Problemet blev løst ved at af/geninstallere.
Så nu er alt som det skal være.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen