Patrician 3 problemer
Fra : Christian TC

Dato : 18-02-05 22:07

Hej NG

Jeg har lige købt Patrican 3 og er virkelig muggen for jeg kan simpelthen
ikke spille det. Uden på pakken står der winxp kompatibelt men i Readme'en
står der en sludder for en sladder om at det måske ikke virker ved xp og en
masse fejl som kan opstå hvis man bruger dit og dat. Når jeg har installeret
spillet og putter cd'en i drevet siger den bare "Disc Verification Error" og
lukker ned. Er der nogen af jer der har oplevet det samme og har en løsning?

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 19-02-05 12:20

On Fri, 18 Feb 2005 22:07:07 +0100, "Christian TC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> skrev:

> [...]
>lukker ned. Er der nogen af jer der har oplevet det samme og har en løsning?

Det er nok ikke windows xp der laver problemer, men nærmere en defekt
CD (kopisikring). Hent evt. en NOCD patch på gamecopyworld.
Her virker den fint på både XP-pro & home, med Nvidia og ATI drivere.
Er det version 1.1 af spillet du har?
--
Kim S. Poulsen

Fra : Christian TC

Dato : 19-02-05 13:15

"Kim S. Poulsen" <kspFJERN@FJERNakim.dk> wrote in message

> [...]
> CD (kopisikring). Hent evt. en NOCD patch på gamecopyworld.
> Her virker den fint på både XP-pro & home, med Nvidia og ATI drivere.

Hej Kim

Tak for svaret Jeg har løst problemet og spillet virker. Problemet var
at jeg ikke havde den nye patch installeret. Så nu er det bare derudaf med
at spille

Mvh
Christian