Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FireFox: Sortering af bogmærker?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-02-05 17:48

Jeg vil have mine bogmærker sorteret med mapperne øverst og dernæst de
enkelte bogmærker - ganske som i en almindelig filoversigt. Det kunne
jeg i IE, men kan ikke se at det kan lade sig gøre i FF.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 20:59

On Fri, 18 Feb 2005 17:47:52 +0100, Kurt Hansen wrote:

>Jeg vil have mine bogmærker sorteret med mapperne øverst og dernæst de
>enkelte bogmærker - ganske som i en almindelig filoversigt. Det kunne
>jeg i IE, men kan ikke se at det kan lade sig gøre i FF.

Højre klik i dine bogmærker og vælge "Sorter efter navn". Det virker
fint her...

/jesper

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-02-05 08:11

Den Fri, 18 Feb 2005 20:58:48 +0100, skrev Jesper Hansen <>:

>Højre klik i dine bogmærker og vælge "Sorter efter navn". Det virker
>fint her...

Det har jeg allerede forsøgt, men så er HELE dynen - mapper og enkelte
bogmærker - sorteret efter navn, d.v.s. mapperne kommer spredet ned
over listen.

Jeg vil have mapperne samlet 8sorteret alfabetisk) øverst og dernæst
bogmærkerne sorteret alfabetisk. Der mangler et sted hvor jeg kan
sætte flueben ved "Sortér mapper øverst".

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-02-05 09:39

Kurt Hansen skrev:
> Jeg vil have mapperne samlet 8sorteret alfabetisk) øverst og dernæst
> bogmærkerne sorteret alfabetisk.

Den eneste måde jeg har kunnet gøre det på, er ved at trykke på
"Arranger bogmærker" og så gøre det manuelt via "træk og slip"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 15:16

On Sat, 19 Feb 2005 08:10:44 +0100, Kurt Hansen wrote:

>Det har jeg allerede forsøgt, men så er HELE dynen - mapper og enkelte
>bogmærker - sorteret efter navn, d.v.s. mapperne kommer spredet ned
>over listen.

Det lyder mærkeligt - jeg har lige prøvet at oprette en mappe som så
lå sidst i min bogmærker, men den rettede sig sammen med de andre
mapper i toppen da jeg sorterede efter navn.

>Jeg vil have mapperne samlet 8sorteret alfabetisk) øverst og dernæst
>bogmærkerne sorteret alfabetisk. Der mangler et sted hvor jeg kan
>sætte flueben ved "Sortér mapper øverst".

Det kan jeg godt forstå, men jeg har ingen gode ideer hvorfor din ikke
sorterer på den måde

/jesper

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-05 17:11

Ivan V. Klattrup wrote:

> Den eneste måde jeg har kunnet gøre det på, er ved at trykke på
> "Arranger bogmærker" og så gøre det manuelt via "træk og slip"

http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=102

Carl