ASP hjælp søges.
Fra : 2ft

Dato : 17-02-05 22:48

Hejsa..
Jeg står her med et problem.
Jeg har lavet en database i access 2002, som jeg vil have at man skulle
kunne søge i, på min hjemmeside, ved b-one..
Men jeg må erkende. Jeg fatter ikke en brik af hvordan jeg skal gøre..
Det som jeg har prøvet har ikke lykkedes endnu..

Der er vel ikke venlig sjæl som kan fortælle mig helt præcis hvordan jeg kan
søge i en database ved hjælp af asp.. Eller for den sag skyld php.

/Brian

Fra : Peter [5260]

Dato : 17-02-05 23:03

"2ft" <my.mail@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> søge i en database ved hjælp af asp.. Eller for den sag skyld php.

Hvor langt er du kommet?
Understøtter dit web-hotel asp og access?
Kan du connecte til databasen?
Har du læst (og forstået!) http://html.dk/tutorials/asp/lektion17.asp frem
til lektion 22?

Vi bliver nødt til at se noget kode m.m., hvis vi skal hjælpe dig...

Mvh
Peter

Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-02-05 23:46

> Jeg har lavet en database i access 2002, som jeg vil have at man skulle
> kunne søge i, på min hjemmeside, ved b-one..

<KLIP Fra b-one.dk>
Nej, vi tilbyder desværre ikke Microsoft Access. Hvis der ønskes en
database løsning da kan vi tilbyde MySQL, hvilket er en hurtigere og
mere effektiv database.
</KLIP>

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : 2ft

Dato : 18-02-05 15:30

> [...]
> Nej, vi tilbyder desværre ikke Microsoft Access. Hvis der ønskes en
> database løsning da kan vi tilbyde MySQL, hvilket er en hurtigere og

Så er spørgsmålet jo om der findes nogle brugbare programmer som kan
oversætte fra access til Mysql. Eller rettere. Det før der jo. Men da det
kun vil være få gange om året jeg skal forny databasen, er jeg ikke
interesseret i at bruge for meget på det..
/Brian