MS Windows
briani 27239
kan ikke længere se grafik filer i Stifind~
Fra : Mainemarks Møller

Dato : 17-02-05 17:25

Hej

Jeg har fået fjernet den mulighed der hedder Miniaturer i Win2000.
Så jeg kan ikke se hvad grafik filen forestiller i miniformat. Kun PSD filer
(PhotoShop Element)
Andre filer vises kun som 'logo-tegnet'.
Tror det skete i den forbindelse at jeg fjernene fil-typen jpeg, som jeg
aldrig alligevel kunne se/åbne.
Men det hjælper ikke at tilføje filtypen jpeg.
Nogen som kan hjælpe?

Hilsen M. Møller

Fra : Mainemarks Møller

Dato : 19-02-05 11:34

"Mainemarks Møller" <mainemarks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aldrig alligevel kunne se/åbne.
> Men det hjælper ikke at tilføje filtypen jpeg.

Hej igen!
Er der ingen som kan hjælpe mig med at løse dette underlige problem?
Eller er min eneste mulighed at jeg geninstallerer W2K?
Hilsen M. Møller

Fra : Mainemarks Møller

Dato : 19-02-05 11:51

> [...]
> Er der ingen som kan hjælpe mig med at løse dette underlige problem?
> Eller er min eneste mulighed at jeg geninstallerer W2K?

Hvis andre engang får samme fejl, hjælper det at reparer IE, ved ik hvorfor.
Men er vel ligemeget.
Hovedsagen er vel at det virker!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-02-05 11:58

Mainemarks Møller skrev:

> Jeg har fået fjernet den mulighed der hedder Miniaturer i
> Win2000. Så jeg kan ikke se hvad grafik filen forestiller i
> miniformat.

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv så følgende kommando
efterfulgtaf et tryk på Enter-tasten eller et klik på OK:

regsvr32 thumbvw.dll

Det er måske en god idé at genstarte computeren, når kommandoen
er kørt.

--
Hilsen
Madsen