Nulstilling af sikkerhedskode på 3200 hvor~
Fra : N_B_DK

Dato : 17-02-05 15:03

Hvem på sydsjælland kan nulstille en sikkerheds kode på en 3200 ? (og nej
den er er ikke 12345)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : helloo.dk

Dato : 17-02-05 23:19

> Hvem på sydsjælland kan nulstille en sikkerheds kode på en 3200 ? (og nej
> den er er ikke 12345)

alle unlockere med respeckt for sig selv kan gøre dette.. Find en på
www.dkunlock.dk
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : værksted

Dato : 18-02-05 09:04

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> Hvem på sydsjælland kan nulstille en sikkerheds kode på en 3200 ? (og nej
> den er er ikke 12345)

man skulle måske prøve "20 min. tricket"
Kør frem i menuen til den beder om sikkerhedskode. Lad være med at indtaste
noget, men vent i ca. 20 min. Indtast herefter 12345.
Den virker hver gang på Nokia 6210, så måske er du heldig
Mvh. Olsen

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-05 23:57

"værksted" <stephan@tk-shopping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget, men vent i ca. 20 min. Indtast herefter 12345.
> Den virker hver gang på Nokia 6210, så måske er du heldig

Nå.. hver gang???
Det er nu heller ikke rigtigt! Men den virker i nogle tilfælde..
hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-05 00:26

Dan skrev:

>Nå.. hver gang???
>Det er nu heller ikke rigtigt! Men den virker i nogle tilfælde..

Det virker faktisk kun, når man nu også indtaster den rigtige
sikkerhedskode, desuden virker det kun på DCT3-modeller, og dermed
ikke på Nokia 3200.

Om det her med, at man kan vente nogen tid er en fejl eller en
"feature" [*1] - det er ikke godt at vide.

[*1] En "feature" der i så fald skulle sørge for, at man ikke bare kan
blive ved med at forsøge at gætte sig til den korrekte kode. Jeg ville
dog mene det var smartere at skrive "Forsøg igen senere" i stedet for
"Forkert kode".

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : N_B_DK

Dato : 19-02-05 20:42

værksted wrote:
> [...]
> indtaste noget, men vent i ca. 20 min. Indtast herefter 12345.
> Den virker hver gang på Nokia 6210, så måske er du heldig

Kan jeg ikke bede dig om at læse engang til hvad jeg skriver, og derefter
svare ?

--
MVH.
N_B_DK