MS Windows
briani 27239
Registry Mechanic?
Fra : Elin Kuijers

Dato : 16-02-05 16:18

Er der nogen, der har erfaringer med programmet Registry Mechanic?
Jeg har nogle nettv problemer, som jeg har en formodning om, skyldes
registreringsdatabasefejl. Men før jeg ofrer 200 kr. på den fulde version af
programmet, vil jeg gerne høre om andres erfaringer.
vh
Elin Kuijers

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-02-05 17:26

Elin Kuijers wrote:
> [...]
> registreringsdatabasefejl. Men før jeg ofrer 200 kr. på den fulde
> version af programmet, vil jeg gerne høre om andres erfaringer.

Du har ikke prøvet om nogen freeware programmer kunne løse dine
problemer? F.eks. RegClean[1] eller lign.
Jeg har op til flere gang hentet oginstalleret System Mecanic[2] som har
en reg-cleaner med og da dette program er fuld funktionelt de første 30
dage løser det kan det ofte løste problemerne.

[1]
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4666,00.asp

[2]
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6522,00.asp
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-05 17:31

Elin Kuijers wrote:

> Er der nogen, der har erfaringer med programmet Registry Mechanic?

Jeg har fået smadret hele registreringsdatabasen af det program.

Fra : Elin Kuijers

Dato : 16-02-05 22:36

> Jeg har fået smadret hele registreringsdatabasen af det program.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
> fire rockets at the thing to stop it working
Så tror jeg, jeg vil prøve Torbens forslag.
vh
Elin Kuijers