Skærme
Fijala 3554
Dell UltraSharp 2001FP og spil
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 16-02-05 01:06

Hvordan er Dell UltraSharp 2001FP med spil eller skal man vælge en anden
skærm ?

Thomas S Larsen

Fra : Claus Albæk

Dato : 16-02-05 08:23

Thomas Strøm Larsen wrote:
> Hvordan er Dell UltraSharp 2001FP med spil eller skal man vælge en anden
> skærm ?

hvis du vil have en skærm i den størrelse så er 2001fp'eren vidst det
mest økonomiske valg med brugbare specs. personligt har jeg ingen
problemer med at spille på den (HL2 og SW:KoTOR2)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : LCO

Dato : 17-02-05 23:38

Thomas Strøm Larsen skrev i en meddelelse
> Hvordan er Dell UltraSharp 2001FP med spil eller skal man vælge en anden
> skærm ?

Kommer helt an på hvilke spil!

De erfaringer jeg har, er, at den ikke egner sig til FPS spil, hvor det går
hurtigt (fx FarCry, Doom 3, UT, BF 1942 osv.). Nogle vil måske påstå, at den
er god nok, men de har så næppe siddet foran en god CRT skærm og spillet.
Der er efter min påstand ingen LCD skærme på 20" eller mere, som vil
tilfredsstille en seriøs FPS gamer!
Mvh.