Skærme
Fijala 3554
VGA forlængelse - succeshistorier søges :)
Fra : Nicolai

Dato : 14-02-05 23:01

Jeg har lige selv sat en 3m forlænger på med elendigt resultat.

Men kan det virkelig passe at jeg ikke kan forlænge mit analoge VGA sølle 3M?

Købte et 3m "gold et eller andet smart" - men det er simpelthen intet værd.

Kan nogen fortælle mig om det kun er kabelkvalitet det kommer an på? For er
det kun prisen vi snakker om skal der sateme bruges penge ;)

Med andre ord: Kan 3m lade sig gøre med kanon resultat?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!
Netop nu er der 20% rabat på en Suite 50!

Fra : Anders Lund

Dato : 15-02-05 01:24

Nicolai wrote:
> Men kan det virkelig passe at jeg ikke kan forlænge mit analoge VGA sølle 3M?

Jeg har været hos nogen som havde deres computere stående i et rum og
deres skærme, keyboard og mus i et andet rum. Den længste afstand var
vist 10 meter - helt uden problemer.

> Kan nogen fortælle mig om det kun er kabelkvalitet det kommer an på? For er
> det kun prisen vi snakker om skal der sateme bruges penge ;)

Desværre - den ene maskine var en Dell og de 2 andre var vist noget
mindre kendt, nok selv-byggede. Ikke noget fancy.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Nicolai

Dato : 15-02-05 10:57

> Desværre - den ene maskine var en Dell og de 2 andre var vist noget mindre
> kendt, nok selv-byggede. Ikke noget fancy.

Jeg tror maskinerne er underordnet? :)

Jeg tror og håber på nogen herinde kan bekræfte det kun er kablet det kommer
an på?

Fra : Esben

Dato : 15-02-05 22:37

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror og håber på nogen herinde kan bekræfte det kun er kablet det
> kommer an på?

Et godt og stabilt signal ville da være et godt sted at starte, hvis
signalet også skal være godt og stabilt i den anden ende af kablet.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 23:39

Nicolai wrote:
> Med andre ord: Kan 3m lade sig gøre med kanon resultat?

Jeg har selv kørt med en dual skærmskonfiguration, hvor jeg var nødt til at
forlænge kablet til skræm nr. 2 med 5 meter. Det var der absolut ingen
problemer i overhovedet. Den sekundære skærm kørte på en DVI port (med
converter) på et Asus V9280/TD (GF4 Ti4200) gfx kort, hvis det har nogen
interesse...

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!