World of Warcraft
Fra : BorreBoy

Dato : 14-02-05 18:01

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig nogle meninger om spillet, da jeg stærkt overvejer
at købe det...
Er det nemt at gå til, ligesom de almindelige Warcraft spil? Er det ligeså
sjovt?
Alle kommentarer er velkomne

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Jakob Værge

Dato : 14-02-05 18:44

Det er rigtigt godt og de fleste "begyndelsesvanskelighederne" er løst, det
minder ikke om de alm. warcraft spil overhovedet da det jo er et online
spil.
Og ja det er rigtigt sjovt.
--
Jakob Værge

Fra : Martin T.

Dato : 14-02-05 19:03

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote in message
> Det er rigtigt godt og de fleste "begyndelsesvanskelighederne" er løst,
> det minder ikke om de alm. warcraft spil overhovedet da det jo er et
> online spil.
> Og ja det er rigtigt sjovt.

Vides det noget om en PvP del skulle være på trapperne?

Mvh
Martin T.

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-02-05 19:16

Martin T. skrev i en meddelelse
> Vides det noget om en PvP del skulle være på trapperne?
Der skulle allerede være PvP i spillet. men det afhænger af hvilke servere
man vælger.
Det er info jeg har fra de rødder jeg spiller med...har desværre ikke selv
spillet endnu.
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Simon [2700]

Dato : 14-02-05 21:43

> Vides det noget om en PvP del skulle være på trapperne?

der er PvP servere (og har været det siden den første af de to betaer jeg
har spillet) og der kan man lystigt slås med andre
fra modsatte alliance... :)
der skulle komme noget battlegrounds - et eller andet - hvor man slås større
kampe imellem de to alliancer, men det er vidst ikke implementeret
endnu (tror jeg)...

du kan læse lidt på www.wow-europe.com hvis du lyster :)

mvh.Simon

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 00:25

On Mon, 14 Feb 2005 18:00:45 +0100, "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk>
wrote:

> [...]
>at købe det...
>Er det nemt at gå til, ligesom de almindelige Warcraft spil? Er det ligeså

Om det er lige så nemt at gå til som de gamle Warcraft spil? Hmm. Nu
er det her jo noget helt andet. Kun selve Warcraft universet har de
til fælles. Men WoW er faktisk endnu nemmere at gå til end Warcraft
RTS spillene. Synes jeg. :)

Og igen om det er lige så sjovt? Her er man nok på tynd is... WoW er
som sagt noget helt, helt andet. Men det er meget underholdende. Og
utroligt sjovt, hvis man gider gøre en indsats for, at få et par
venner / medspillere inde i spillet. At rende rundt sammen med andre
mennesker, er langt sjovere end at spille spillet alene. Og det er jo
også kernen i et MMORPG spil.

Jeg kan kun stærkt anbefale det. Hvis man har tiden til at spille det.
For det kommer til at sluge al din tid. ;)

Mvh, Claus (aka Ganesh)
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Daniel Overby

Dato : 16-02-05 18:44

> [...]
> overvejer at købe det...
> Er det nemt at gå til, ligesom de almindelige Warcraft spil? Er det ligeså

Jeg har ALDRIG været interesseret i den type spil og har tit gjort grin med
mine kammerater, der har spillet den type. Men efter jeg har selv har prøvet
det er jeg fuldstændig bidt. Jeg har endvidere fået et par ekstra kammerater
med på vognen - nogle der endda ellers aldrig spillede pc-spil. Som jeg selv
heller ikke gjorde det. Jeg har kun positive ord at sige om det.

Nej - et minus. Jeg har fået fuldskæg og sorte rander under øjnene efter jeg
er begyndt. Det er bare en tidssluger.

- Daniel aka Danieloverby (på Stormreaver)