Sort skifer!
Fra : MAG

Dato : 16-02-05 14:39

Hejsa!

Er der nogen der kender til sort skifer (se venligst
http://www.wellmore.dk/p154.asp)

Her tænker jeg på hvordan det er at rengøre?

Kan det mon ligges i en gang, hvor der kommer mudret støvler og våde
hundepoter???

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 21:32

"MAG" <Maria@fredslund.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her tænker jeg på hvordan det er at rengøre?
>
> Kan det mon ligges i en gang, hvor der kommer mudret støvler og våde

Har kun haft sort skifer som afsætningsplade og engang som sofabord.
Det er meget nemt, at rengøre, men snavs ses også tydeligt og hurtigt i
forhold til mere lyse materialer.
Det vil sikkert være kanonflot i en gang, men det kræver nok også, at i
gider rende med en gulvklud hele tiden, for hundepoter og fodspor vil kunne
ses tydeligt, med det samme.
Når vi engang skal have nye klinker i vores gang vil jeg vælge nogle blanke
klinker. De kan være glatte i vådt vejr, men de tørre hurtigt, er nemme at
gøre rent og fodspor og lignende ses ikke så tydeligt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/