glaspest
Fra : LK

Dato : 16-02-05 09:48

Emnet har været diskuteret før, er blevet lidt klogere efter at have
læst, hvad google kunne finde. Vil gerne høre jeres bud på, om der dog
slet ikke er noget der kan fjerne det hæslige udseeende fra glassene
igen ??????
Lise

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-02-05 09:50

"LK" <lise.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news

Vil gerne høre jeres bud på, om der dog
> slet ikke er noget der kan fjerne det hæslige udseeende fra glassene igen
> ??????

Hvis det ER glaspest: Desværre nej.

Hilsen Inger

Fra : LK

Dato : 16-02-05 09:57

Inger Pedersen wrote:
> "LK" <lise.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news
>
> Vil gerne høre jeres bud på, om der dog

> Hvis det ER glaspest: Desværre nej.
>
> Hilsen Inger

Kan det være noget andet ? Glassene har hvidlige hinder, der hænger li
som guirilander ned af dem ?!

Fra : Christian

Dato : 16-02-05 10:12

> Kan det være noget andet ? Glassene har hvidlige hinder, der hænger li som
> guirilander ned af dem ?!

Hvis det er på en plan flade kan du kan jo altid forsøge at pudse/slibe det
væk med en boremaskine med filtklods og wienerkalk+sprit.

Olesen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-02-05 10:18

"LK" <lise.kjaer@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det være noget andet ? Glassene har hvidlige hinder, der hænger li som
> guirilander ned af dem ?!

Jeg ville forsøge med en opvask med citronsyre, inden jeg smed glassene ud.
Hvis det virker, er det kalk.
Hvis det ikke virker, ville jeg forsøge med en håndopvask med alm.
opvaskemiddel.
Hvis heller ikke det virker - tja...

Hilsen Inger