re:løbetid
Fra : Nana Sørensen

Dato : 15-02-05 14:11

Hej gruppe... jeg postede igår e indlæg om løbetid. Jeg har fået en privat
mail, om at der er nogle der svarer. Men problemet er at jeg simpelthen ikke
kan se indlægget overhovedet. Heller ikek svar osv. Ved i hvad der kan være
galt? De andre grupper jeg er medlem af fungerer fint.

Mvh. Nana

Fra : Løkke Lindkvist Niel~

Dato : 15-02-05 14:29

Hej
jeg plejer at klare det med et stort træmme bur til min han når
tæverne er i løb og de ikke må parre og så kan de være der på
skift og også på skift komme ud og luftes, så skifter jeg hund i
buret når den ene luftes, det plejer at fungere ret godt og der er
kun lidt piben fra hannen en gang imellem
hilsen Løkke

Fra : karsten & Pia

Dato : 16-02-05 08:58

det andet indlæg er der endnu.................og som jeg også skrev der og
som andre har skrevet, så kastrer Peanut nu, så er du ude over problemet.

Pia

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:00

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse
> det andet indlæg er der endnu.................og som jeg også skrev der og
> som andre har skrevet, så kastrer Peanut nu, så er du ude over problemet.
>
> Pia

Problemet er, at jeg slet ikek kan se det andet indlæg. Overhovet. Heller
ikke svar på det osv.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 10:24

Nana Sørensen wrote:
> Problemet er, at jeg slet ikek kan se det andet indlæg. Overhovet.
> Heller ikke svar på det osv.

Indlæggene er også væk her hos mig

Mvh
Tina