Gensidig hundepasning
Fra : Andreas

Dato : 15-02-05 09:35

Hej NG,

Vores lille hund har nogle gange lange dage
på grund af vores skiftende arbejdstider.
Som regel undgår vi, at hun er meget alene,
men vi har fået den idé, om andre i samme
situation kunne være interesseret i at
etablere gensidig hundepasning.

Man kunne aftale alt ad hoc - uge for uge -
og så lade de to hunde lege sammen der, hvor
der er nogen hjemme den dag. Vi har
maksimalt brug for hjælp 1 dag per uge,
og når vi har hele fridage vil det kun være
hyggeligt at luft to hunde i stedet for en.

Vi bor på Frb. - hunden er en lille, velopdragen tæve.

VH, Andreas

Fra : BettinaP

Dato : 15-02-05 11:00

"Andreas" <mail@langkilde.nu> wrote in message
> [...]
> og når vi har hele fridage vil det kun være
> hyggeligt at luft to hunde i stedet for en.
>
> Vi bor på Frb. - hunden er en lille, velopdragen tæve.

En eller anden her fra gruppen tog for et års tid siden initiativ til, at
lave sådan et site hvor man kunne tilbyde/finde hundepassere. Jeg er lige
blevet kontaktet af nogen, der havde set mit tilbud, så måske var det et
forsøg værd at kigge der? (skal mødes med dem næste søndag)
Hendes site er lukket, men så vidt jeg husker er det lige flyttet ind under
www.hundeleksikon.dk
Jeg har dog ikke været inde og kigge, så jeg ved ikke om det er det samme.

BettinaP

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 15-02-05 11:54

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.hundeleksikon.dk
> Jeg har dog ikke været inde og kigge, så jeg ved ikke om det er det samme.

Hjemmesiden www.vildkat.dk har også en hundeside, hvor man kan arrangere
gensidig hundepasning.

Anelise

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 12:59

"Anelise Schou Nielsen" <nilleslyst@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

..KLiP...
> Hjemmesiden www.vildkat.dk har også en hundeside, hvor man kan arrangere
> gensidig hundepasning.
>
> Anelise

Hej!

Det er den der er lukket pr. 1. februar i år.
http://www.vildkat.dk/hunde/hundesitter.htm

-Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 11:59

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har dog ikke været inde og kigge, så jeg ved ikke om det er det samme.
>
> BettinaP

KLIP

Hej BettinaP

Det er desværre ikke det samme, men man kan stadig melde sig til derinde som
hundepasser og efterlyse hundepassere.

Hilsen Camilla - M&M

Ps. jeg vil stadig gerne passe hunde i Østjylland

Fra : Andreas

Dato : 15-02-05 12:08

Tak for de gode råd...

Jeg fandt hundesitter-siden via hundeleksikon.dk
Det ser ret smart ud. Nu håber jeg bare,
der er nogen i vores område.

VH, Andreas

Fra : dpl

Dato : 15-02-05 12:52

BettinaP wrote:

> [...]
> www.hundeleksikon.dk
> Jeg har dog ikke været inde og kigge, så jeg ved ikke om det er det samme.

Hejsa
Det var mig, der for nogen tid siden lavede en hundesitter-side i
forbindelse med http://www.vildkat.dk/

Desværre var der efterhånden meget få henvendelser, måske 1 om måneden,
så jeg syntes ikke længere det var formålstjenligt at holde siden åben.

Jeg har ikke noget med hundeleksikon.dk at gøre, men har hørt at deres
hundesitter-side er ret brugt. Så håber det er en løsning.

Hilsen Dorthe
(-og Arthur og Nansen, der snart skal være onkler til en menneskebaby!)