API kald
Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 24-05-01 12:56

Hej NG!
Er der noget sted på inderen (Internettet), hvor der er en liste over (mere
eller mindre) samtlige API kald.
Venlig Hilsen
Jens Christian Hillerup

Fra : Niels

Dato : 24-05-01 19:25

Just as I expected, Jens Christian Hillerup came up with this:

>Er der noget sted på inderen (Internettet), hvor der er en liste over (mere
>eller mindre) samtlige API kald.

http://msdn.microsoft.com/library/

Eller kig i den hjælpefil der fulgte med Delphi. (Normalt er det
"c:\programmer\fælles filer\borland shared\mshelp\win32.hlp" eller hvis
du har D3 eller ældre: "c:\programmer\borland\delphi3\help\win32.hlp" .)

--
Niels aka. niLLer aka. G4S
<-------------------------<=\ CONTACT /=>---------->

Fra : Chris

Dato : 26-05-01 22:14

On Thu, 24 May 2001 18:24:32 GMT, nmartin@ispam.com (Niels) wrote:

> [...]
>"c:\programmer\fælles filer\borland shared\mshelp\win32.hlp" eller hvis
>du har D3 eller ældre: "c:\programmer\borland\delphi3\help\win32.hlp" .)

Eller hvis du vil have en frisk opdatering, så prøv:
ftp://ftp.borland.com/pub/bcppbuilder/techpubs/bcb5/b5ms.zip

kh
Chris Hansen

Fra : Niels

Dato : 26-05-01 22:42

Just as I expected, Chris came up with this:

>Eller hvis du vil have en frisk opdatering, så prøv:
>ftp://ftp.borland.com/pub/bcppbuilder/techpubs/bcb5/b5ms.zip

Hey! Tak for linken! hvis jeg havde vidst den var der havde jeg
downloadet den for længe, længe siden!

Fra : Chris

Dato : 26-05-01 23:22

On Sat, 26 May 2001 21:42:06 GMT, nmartin@ispam.com (Niels) wrote:

>Just as I expected, Chris came up with this:

>Hey! Tak for linken! hvis jeg havde vidst den var der havde jeg
>downloadet den for længe, længe siden!

Du burde konvertere til C og til en fri compiler (MinGW32), så havde
du vidst det tilbage i efteråret

Sorry, jeg er slet ikke til Delphi. Jeg kigger jer bare over skulderen
i tilfælde af, at der kommer en fed oplysning om noget API, som jeg
havde overset.

Hyggenygge
Chris Hansen