mirrors.telianet.dk?
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-02-05 17:22

Hej.

Er der nogen der ved hvorfor mirrors.telianet.dk's Debian mirror
tilsyneladende ikke er blevet opdateret de seneste dage?

Mvh.

--
"Tabloidtidningen representerar för mig ytterligare Adam Sjøgren
ett område av tillvaron som har lidit asjo@koldfront.dk

Fra : Rene Joergensen

Dato : 08-02-05 10:14

Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> wrote:

> Er der nogen der ved hvorfor mirrors.telianet.dk's Debian mirror
> tilsyneladende ikke er blevet opdateret de seneste dage?

Ja, det ved jeg

Det er ved at opdatere pt. og forventes færdigt om 10-15 minutter.

--
-René

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 08-02-05 11:31

On 08 Feb 2005 09:14:18 GMT, Rene wrote:

> Ja, det ved jeg

> Det er ved at opdatere pt. og forventes færdigt om 10-15 minutter.

Dejligt. Og tak for go' service.

Mvh.

--
"Did You have a horrid journey?" Adam Sjøgren
"Yes, fairly horrid." asjo@koldfront.dk