MS Windows
briani 27239
HJÆLP Win ME kan ikke starte
Fra : Henrik Absalon

Dato : 15-02-05 21:43

Hejsa

Har en Win ME maskine stående, når den skal starte skriver den
"Windows-beskyttelses fejl. Du skal genstarte computeren." lige under denne
linie, skriver den "Systemet stopped.".
Jeg har prøvet at genstarte, men det hjælper ikke
Computeren kan godt starte op i fejlsikker tilstand, der er ikke blevet
installeret eller afinstalleret noget på computeren det sidste ½ år.

Der er installeret et program på computeren, hvor jeg ikke har instalations
cd'en, så derfor vil jeg blive meget ked af hvis computeren skal formateres.

Er der noget jeg kan prøve for at få gang i den igen?

Henrik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-02-05 22:16

Den 15-02-05 21.42 skrev Henrik Absalon følgende:

> "Windows-beskyttelses fejl. Du skal genstarte computeren." lige under denne
> linie, skriver den "Systemet stopped.".

Skriver den en fejlkode? Den kan hjælpe med at finde frem til, hvad der
går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis programmer og tips & tricks til Windows

Fra : Henrik Absalon

Dato : 15-02-05 22:28

Nej det gør den ikke, det eneste den skriver, der de 2 linier med tekst.

Kan man installer ME oven i den gamle installation?

Henrik

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-02-05 00:38

Henrik Absalon wrote:

> Kan man installer ME oven i den gamle installation?

Ja. Men det er ikke sikkert, at det er en god løsning.

mvh
Henning

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-02-05 01:18

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> skrev i en meddelelse
> Nej det gør den ikke, det eneste den skriver, der de 2 linier med tekst.
>
> Kan man installer ME oven i den gamle installation?
>
> Henrik

Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig. Jeg har repareret en hel del
installationer ved simpelthen at geninstallere direkte oveni. Eksisterende
programmer plejer at virke fuldt ud efter denne operation.

Kurt