MS Windows
briani 27239
fjern Nokia PC Suite for N-gage
Fra : Fax_Modem

Dato : 15-02-05 16:32

Hjælp!!

De sidste par dage har jeg kæmpet en kamp uden lige for at får min mobil
telefon (Nokia N-gage) og PC til at snakke sammen via Bluetooth. Nu stiller
PC Suite sig på bagbenene og vil ikke starte op. Jeg har forsøgt at fjerne
programmet via Tilføj/Fjern men selv efter endt uninstall står det stadigvæk
på listen. Jeg har så forsøgt at gå ind og slette filerne manuelt og
derefter ryddet registrerings-databasen for alt der har med Nokia at gøre
men programmet står stadigvæk på Tilføj/Fjern listen.

Hvis jeg så prøver at kører installationen en gang til påstår den hårdnakket
at der allerede er en udgave af PC Suite installeret hvorefter
installationen lukker.

Hjælp mig! Jeg er ved at løbe tom for ideer. Har endda forsøgt at køre
Registry Mechanic men det hjalp ikke.

mvh.
Jesper

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 16-02-05 08:12

Således skrev Fax_Modem den Tue, 15 Feb 2005 16:32:16 +0100:

>Hvis jeg så prøver at kører installationen en gang til påstår den hårdnakket
>at der allerede er en udgave af PC Suite installeret hvorefter
>installationen lukker.

Nokia har lavet deres egen lille registry-renser.
<http://www.nokia.com/nokia/0,,54841,00.html#02> ?

Knud
--
"I think I've found the perfect martini...You pour six jiggers of gin
into a glass and then you drink it while staring at a picture of

Fra : Fax_Modem

Dato : 16-02-05 10:12

Den har jeg prøvet men det hjælper heller ikke - den siger at der ikke er
nogen PC Suite at fjerne :(

mvh.
Jesper

Fra : Neil Southwood

Dato : 18-02-05 01:42

In news:cut4m3$2m3t$1@news.cybercity.dk,
Fax_Modem <jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> typed:
> [...]
> hvorefter installationen lukker.
>
> Hjælp mig! Jeg er ved at løbe tom for ideer. Har endda forsøgt at køre

Jeg har skiftet maskine for at få det til at virke med en ny version 6.4.8.
5'eren er i hvert fald elendigt lavet og umulig at slippe af med igen.

--
Neil Southwood