CS crasher
Fra : R.V.

Dato : 13-02-05 19:34

Hej

Mit CS er begyndt at crashe når jeg spiller det.

Der kommer sådan en skrattelyd der varer ca. ½ sekund og så fryser billedet.
Derefter er jeg nødt til at genstarte for at få gang i maskinen igen.

Det er en 2.4 GHZ P4 med 1 GB ram og et Geforce 6800 grafikkort.
Jeg kører Win 2000 og har instaleret de nyeste drivere fra Nvidia (66.93)

Har aldrig haft problemer med det før og har spillet CS i over 4 år
efterhånden.

Nogen der ved noget?

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-02-05 20:44

R.V. wrote:
> Jeg kører Win 2000 og har instaleret de nyeste drivere fra Nvidia
> (66.93)

Er det kommet efter at du har installeret 66.93? Prøv evt. nogle andre.

Fra : R.V.

Dato : 13-02-05 21:22

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det kommet efter at du har installeret 66.93? Prøv evt. nogle andre.

Nej, det var der inden!
Installerede så 66.93 uden forbedring

Fra : S3N80R

Dato : 14-02-05 06:05

On Sun, 13 Feb 2005 21:21:42 +0100, someone who claims to be "R.V."
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nej, det var der inden!
>Installerede så 66.93 uden forbedring

Prøv at checke efter om det er spyware der kører i baggrunden.

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : R.V.

Dato : 14-02-05 09:27

> Prøv at checke efter om det er spyware der kører i baggrunden.

Jeg kører ugentligt mit opdaterede Spybot S&D og en online checker... så
tror næppe der ligger spyware i baggrunden.

Fra : N´far

Dato : 14-02-05 17:37

Måske har der samlet sig en del støv i din PC. Ved CPU og grafikkort
køler/blæser. Så vil den blive varmere. Kunne jo være det.

Ved alle spil eller kun i CS ?

Fra : R.V.

Dato : 15-02-05 20:24

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Måske har der samlet sig en del støv i din PC. Ved CPU og grafikkort
> køler/blæser. Så vil den blive varmere. Kunne jo være det.
>
> Ved alle spil eller kun i CS ?

Jeg spiller kun CS

Fra : N´far

Dato : 15-02-05 20:50

"R.V." <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg spiller kun CS

(Ja, hvis ellers PCen duer til det.. )
---
Prøv med et andet 3D spil evt. , eller hent 3Dmark03 fra futuremarks
hjemmeside og se om PCen kan køre den et par gange uden fejl.