Nfsu 2 og gearskifte ?!?
Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-01-05 13:37

Uanset hvad jeg gør kan jeg IKKE få bilen til at skifte til et højere gear i
dragrace.
Jeg har selvfølgelig været igennem Options mm og ændret frem og tilbage. Men
lige lidt hjælper det at geare ned er ikke et problem, dog ganske upraktisk
når nu man skal FREMAD

Nogen tit skal der en patch eller update til ?!? eller er der et kneb der
løser dette problem er jeg taknemmelig for hjælp

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 31-01-05 13:48

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen tit skal der en patch eller update til ?!? eller er der et kneb der
> løser dette problem er jeg taknemmelig for hjælp

Der er jo en patch til spillet, men det har da aldrig været et problem hos
mig... Er du sikker på, at du har konfigureret korrekt? at knappen ikke er i
brug et andet sted?

/Ole

Fra : Silver

Dato : 31-01-05 17:46

Der skulle helst ikke være konfliktproblemer mellem taster, har du sat
piletasterne til kørsel? og f.eks a til nos og d til brems og så w og s til
gear op og gear ned?, hvis ikke så prøv og se om der er konflikt der.

Mvh
Silver.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-01-05 22:34

Ahh det er nok der fejlen gemmer sig, jeg er SLET ikke kommet i nærheden af
noget nos eller lign. Ting ta´r tid ikk
Nu har jeg fået tonede ruder i,indtil videre er min rigtige bil mere peppet
end den i spillet

Fra : Henrik Sahl

Dato : 31-01-05 23:53

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> af noget nos eller lign. Ting ta´r tid ikk
> Nu har jeg fået tonede ruder i,indtil videre er min rigtige bil mere

Men nos er en ting og gearene er noget andet, selvom du ikke har fået nos
endnu så skulle du gerne kunne skifte gear ellers så ryger din motor sig nok
en tur inden løbet knap nok er startet.

Mvh
Henrik

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-02-05 10:54

Det virker stadig ikke, selvom jeg har sat til Default taster. ??
Jeg kan geare ned men ikke op, hopper jer derimod ud i windows og tilbage
igen er den skiftet op når jeg kommer tilbage i spillet WEIRD altså ?!?
Det er da en ret grov fejl i et spil skulle jeg mene ?!?

Fra : Henrik Sahl

Dato : 01-02-05 18:05

> [...]
> igen er den skiftet op når jeg kommer tilbage i spillet WEIRD altså ?!?
> Det er da en ret grov fejl i et spil skulle jeg mene ?!?

Med mindre du er den eneste der har den fejl.

Mvh
Henrik

Fra : Sp@cey

Dato : 02-02-05 16:21

"Henrik Sahl" <sahl @VÆKMEDDETHERsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
>
> Med mindre du er den eneste der har den fejl.

Det er nok fordi du bruger venstre shift knap til at skifte op.....

Kenneth

Fra : Eg Egemarke

Dato : 02-02-05 21:47

Det GØR jeg nemlig, så jeg skal liige teste om det er der "fejlen" ligger
(den sidder nok sikkert 40 Cm fra skærmen når det kommer til stykket ?!?)

Fra : Flemming Ploug

Dato : 03-02-05 02:06

Med mindre dit tastatur er overfølsomt over for tryk på flere knapper
samtidig.......har haft et .

Prøv at slip "gassen" og se om det så virker

Flemming

Fra : Eg Egemarke

Dato : 03-02-05 08:57

Fejlen er fundet !
Det var "secondary" knappen som var sat til Æ af spillet og det ku den ikke
hitte ud ad... Denne er nu ændret og det fungere fornemt

Takker for hjælpen !