Medal of Honor Pacific Assault - Omgå CD-E~
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 29-01-05 21:30

Hej NG

Jeg har lige købt Medal of Honor Pacific Assault og kan konstatere at
programmet checker om der er et CD/DVD emulingsprogram aktivt.

Er der nogen måde at deaktivere dette på?

Jeg har prøvet at afinstalles DEAMON tools, men det hjalp ikke (Jeg er
foresten heller ikke instereseret i at afinstallere programmet da jeg bruger
det i anden samhæng).

Hilsen

Jacob

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 21:41

On Sat, 29 Jan 2005 21:30:15 +0100, "Jacob Jørgensen"
<gismoREMOVE@12move.dk> wrote:

> [...]
>foresten heller ikke instereseret i at afinstallere programmet da jeg bruger

Har du Clone CD på maskinen. Den bliver der nemlig
også kigget efter

mvh Mads

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 29-01-05 21:52

Ja men jeg har prøvet at afinstallere CloneCD, CloneDVD og DAEMON uden at
det hjalp.

Hilsen

Jacob

PS: Hvorfor skal det gøres så besværligt at bruge et lovligt købt spil - CD
emuleringsprogrammet har, så vidt jeg kan se, ikke nogen som helst
indflydelse på afviklingen af spillet.

Fra : tt

Dato : 29-01-05 23:21

>PS: Hvorfor skal det gøres så besværligt at bruge et lovligt købt spil - CD
>emuleringsprogrammet har, så vidt jeg kan se, ikke nogen som helst
>indflydelse på afviklingen af spillet.
Svineri, de fuc.... hoveder skal sku da ikke bestemme hvad du ellers
har liggende på din maskine, ER det overhover lovligt at spillet
foretaget en sådan gennemgang af din software?

Fra : Kasper Aae

Dato : 29-01-05 22:02

> [...]

>programmet checker om der er et CD/DVD emulingsprogram aktivt.
>
>Er der nogen måde at deaktivere dette på?

Hent et crack fra gamecopyworld.com

--
Kasper Aae

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-05 22:08

Kasper Aae wrote:
> Hent et crack fra gamecopyworld.com

Jep, eller tilbage med spillet. Så kan de lære det ka' de Det _kan_ ikke
være lovligt at spil skal bestemme hvilke programmer vi har liggende.

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 30-01-05 21:45

Tak for alle svar og tilkendegivelser.

Jeg har hentet en patch og så er der ingen problemer mere.

Hilsen

Jacob