Gllobal Defense Network?
Fra : Brian Hansen

Dato : 29-01-05 15:18

Hey there.

Sidder og roder med dette lille ellers gode (sjove) spil, men er rendt ind i et problem,
så vil lige høre om det kun er mig der ikke har fattet hvordan det skal gøres,,, tror jeg nu ikke.
Efterhånden prøvet de fleste våben i spillet, men kan ikke ramme en ladeport med de andre udover Lightning Gun,
så den holder jeg mig til og hér kommer mit problem:
Er med på at hvis man ikke rammer, så kan man ikke skyde umiddelbart efter, resultere bare i en click-lyd,
så fidusen er at ramme hver gang, men desværre; er man for hurtig og rammer, virker det heller ikke fandt jeg ud af i banen;
You, Me, Happy and Joy, hvor firkanten kommer ned fra oven, med pille der viser rækkefølgen af mål-skiverne.
Den er sikker hver gang, rammer nr. 1, misser nr. 2, rammer nr. 3-4-5 osv. Samme problem med tilsvarende mål-type
på de lange lodrette stænger, kan ikke ramme nr. 2. Men spøjst nok synes jeg det ikke fejler noget i f.eks.
The War Room, når man får smidt tønder i hoved, hvor tempoet er omtrent det samme.
Så vil umiddelbart mene der er en bug i spillet, men hvad gøres der ved den, hvis det er tilfældet?
Spillet har ikke siden egen hjemmeside (kan ikke finde nogen), så intet hjælp derfra, kun faldet over en
e-mail support adr. som jeg senere vil prøve, hvis der ingen hjælp er at finde hér,
hvad oddsene ikke er ret store for, da der sikkert ikke er mange der spiller dette spil.

Men til de få derude (måske), har i samme problem, eller hvad?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-02-05 17:18

"Brian Hansen" wrote:

> Men til de få derude (måske), har i samme problem, eller hvad?

Det var da utroligt, kun mig der spiller dette spil?

--
M.v.h.

Brian Hansen