World of Warcraft open EU beta
Fra : Erik

Dato : 28-01-05 14:10

Så er der åbent for kontooprettelse for alle:
http://en.wow-europe.com/
Skynd jer

--
Erik

Fra : Devast8or

Dato : 28-01-05 16:24

Erik wrote:
> Så er der åbent for kontooprettelse for alle:
> http://en.wow-europe.com/
> Skynd jer

Tak for tippet, et stk. account er nu oprettet. Men jeg skal vel også bruge
selve softwaren ;) hvor finder jeg den? Sidste step i account creation hed
Client Download, men jeg synes ikke jeg kan se noget om det på den side. Er
det mig der er blind?

TIA

Devast8or

Fra : Erik

Dato : 28-01-05 16:55

Devast8or wrote:
> [...]
> Client Download, men jeg synes ikke jeg kan se noget om det på den side. Er

Bare scroll lidt ned på siden til du kommer til "Download World Of Warcraft".
http://en.wow-europe.com/
Hvis du vil bruge en anden bittorrent klient så er der torrentlinks her:
http://www.wowtorrents.de.vu/ -Husk at klikke på engelsk sprog
(EN Torrents) øverst i menuen.

--
Erik

Fra : Devast8or

Dato : 28-01-05 17:04

Erik wrote:

> [...]
> Warcraft". http://en.wow-europe.com/
> Hvis du vil bruge en anden bittorrent klient så er der torrentlinks

Ah, det er på forsiden :)

Jeg sad og ledte efter et link på sidste side, når nu den hed Download
Client. Jeg glemte at det var Blizzard jeg havde med at gør ;)

Tak for hjælpen.

Devast8or

Fra : Blix

Dato : 28-01-05 17:43

hmm kan ikke nogen steder oprette den key de beder om
er der nogle der kan hjælpe mig og fortælle hvor man kan få den generic key
de beder om

hilsen blix

Fra : Erik

Dato : 28-01-05 17:54

Blix wrote:
> hmm kan ikke nogen steder oprette den key de beder om
> er der nogle der kan hjælpe mig og fortælle hvor man kan få den generic key
> de beder om

Det er denne key(den står også på deres forside):
EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL

--
Erik

Fra : Blix