HL2
Fra : Larsen

Dato : 28-01-05 09:18

Hej

Jeg er nået til HIGHWAY 17, men kan ikke komme videre.

Lige efter tunnelen er broen brudt sammen, man kan så køre ned til højre på
stranden, hvor der kommer edderkopper op af sandet, videre op til et
boretårn som jeg har startet, forbi tårnet ligger et hus på en pynt.
Kan nogen gi et hint?

/Preben

Fra : Grin

Dato : 28-01-05 10:44

On Fri, 28 Jan 2005 09:18:05 +0100, "Larsen" <prla@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>stranden, hvor der kommer edderkopper op af sandet, videre op til et
>boretårn som jeg har startet, forbi tårnet ligger et hus på en pynt.

Det er ikke et boretårn men en "stamper" som holder Antilions væk i en vis
omkreds. Ved huset er et stakit som du kan brase / skyde dig igennem for at
kommer ned på stranden på den anden side. Banen hedder "new little odessa".

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Larsen

Dato : 28-01-05 14:24

Takker.....

/Preben