SOLDAT: JEG GAV GÖRING GIFTAMPULLEN
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-05 09:25

SOLDAT: JEG GAV GÖRING GIFTAMPULLEN
Han var en 19-årig soldat, som ville imponere en tysk fräulein. Derfor
smuglede
han en giftampul ind til den dødsdømte Hermann Göring, og derfor kunne den
tidligere nazi-rigsmarskal i 1946 snyde bødlerne.
læs mere: http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=537358

BW: Selv når man som Mikkel Foldmann bifalder DØDSSTRAF, DER IKKE ER OM
NØDVÆRGE, så må man afsky de amerikanske militær-tribunal ledere, der ikke
ville lade Goering få den skydnings-henrettelse som han bad om.

USA står for ækel LOVRELIGION hvor hævn-pr-hængning er særlig
gudvelbehagelig.

Da Glistrup stillede lovforslag om dødsstraf mod terrorister SOM NØDVÆRGE,
aldrig bagudrettet straf men kun for at forhindre fremtidig vold, foreslog
han at man skulle lade den dødsdømte vælge selv om giftampul, skydning eller
hvad nu er bekvemt

USA indførte efter WW2 gaskamre til henrettelse - for at lyve for verden at
gaskammer er en rationel metode, som man kan forestille sig nazierne brugte.
USA har dyrket Den-Elektriske-Stol som religiøst renses-ritual og
hightech-ceremoni, som om straf ikke er for menneskehedens skyld men for
Guds skyld

Goering var ikke uetisk ved at "snyde bødlerne". - utroligt så hadefuldt
Berlngske den dag idag skriver for at tækkes USA.

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-05 18:47

I news:YL_Nd.15990$tK.15068@fe56.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Goering var ikke uetisk ved at "snyde bødlerne". - utroligt så
> hadefuldt Berlngske den dag idag skriver for at tækkes USA.

Og helt utroligt at du stadig ikke har omtanke nok til at forstå hvad
der skal krydspostes hvor, samt at sørge for Follw-up til relevant
gruppe.

Jeg har derfor sat FUT til dk.livssyn, hvor du kan drøfte dit
specielle livssyn med andre livssynsinteresserede.

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Parzival

Dato : 09-02-05 01:45

> [...]
>
> Goering var ikke uetisk ved at "snyde bødlerne". - utroligt så hadefuldt
> Berlngske den dag idag skriver for at tækkes USA.

Jah, jeg ved nu heller ikke hvor meget emnet har med kristendom at gøre -
snarere USA´s straffelovgivning, som ganske rigtig er mere et spørgsmål om
hævn og massehysteri, end der er tale om medmenneskelige hensyn endsige
kærlighed til Gud eller medmennesker.

mkh
Parzival