The word-of-God to Iraq
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 30-01-05 19:32

DADDY-Break:
(2005-01-30, CET 19:27:49, minus some seconds and delay -00:00:07)
- "Det vil Jeg (bad om, at Gud ville helbrede landet Irak)."

Means:
I will (heal Iraq).

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-01-05 00:24

Jesus-loves-you skrev følgende:

> DADDY-Break:
> (2005-01-30, CET 19:27:49, minus some seconds and delay -00:00:07)

Ku' du ikke lige indprogramere et delay på 112,87 år +/- et par
sekunder inden du sender den slags indlæg??

Fra : JoVe

Dato : 31-01-05 15:55

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse

> Ku' du ikke lige indprogramere et delay på 112,87 år +/- et par
> sekunder inden du sender den slags indlæg??

Sig mig, kalder du dig ikke kristen, Andreas?

With kind regards
Jørgen Vestergaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-05 21:27

"JoVe" <jorgenvestergaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sig mig, kalder du dig ikke kristen, Andreas?

Andreas Falcks attitude er da typisk kristen, er den ikke? Bare leve sit
selvhad ud via mennesker, der er svagere end en selv. Andreas Falck har
sågar præsteret at klage til Mogens Kalls ISP.

Andreas Falck kan påregne at blive stillet til regnskab for sine manglende
medmenneskelige egenskaber, når den yderste dag oprinder.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/29/05)

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-02-05 23:39

I news:ctoon2$30gd$1@news.cybercity.dk skrev
Jens Bruun følgende:

> [...]
>
> Andreas Falck kan påregne at blive stillet til regnskab for sine
> manglende medmenneskelige egenskaber, når den yderste dag oprinder.

Og Jens Bruun har fået sig en mission

Men jeg formoder at du er god nok på bunden trods alt.

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-05 06:26

> [...]
>
> Andreas Falck kan påregne at blive stillet til regnskab for sine manglende
> medmenneskelige egenskaber, når den yderste dag oprinder.

På den yderste dag må det skelnes mellem virkeligt liv og internet-debat, så
jeg tror ikke Falck skal frygte regnskaber udarbejdet af Jens Bruun eller
andre usenettere

Jeg aner lidt anti-Luthersk gerningsretfærdighed hos Andreas, men min
kristendom er ikke hans, og sandheden afgøres ikke af hvad er "typisk" -det
er næppe nogen af os 3

Selvhad levede Howard Hughes ud via fly-opfindelser og investeriger og
hygiejne-hysteri , ser vi i filmen "The Aviator" og dæmoner skabt af hans
mor gav ambition, der gjorde ham til en lykkeskabende arbejdsgiver for
tusinder og en gavnlig industri-ener for USA og en plage for sig selv. Godt
og skidt hænger besynderligt sammen