GT og NT har kun bøssekritik, hvis man læs~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-05 15:24

Selvfølgelig har bisp Drejergaard ret i at bryllup skal klares ved en email
til rådhuset og så kan man gå i kirke og få ceremoni og ritual for
sentimental reasons.
Email skal bekræftes med fremmøde på rådhuset ved passende lejlighed - eller
ved (DNA-)fingeraftryk.

Kristnes modstand mod at tillade at visse præster gejler kirkerum op med
bøsseægteskabs-fjas er ukristelig og uintellinget, hvis man tager moderne
anti-gerningsretfærdig, anti-lovreligiøs kristendom alvorlig. Fx Grundtvigs
og Tidehvervs

Her lidt kloge ord om bøsser, som selvfølgelig sjældent har kristne motiver
til at ville belemre kirken med deres egoistiske blåstempling. Men det er
billigt og nemt og man bør imødekomme dem, når det ikke har store ulemper,
og hvis præsten frivilligt gider påtage sig det.

Der er traditions-vogtning i biblen, især GT. Fx hyldes langsom torturering
af ikke-jødiske folk - og Noah-historien anbefaler værre etik end Hitlers.
Men det skal ses i periodens ånd og ikke tages bogstaveligt idag.

HER OM HOMOSEX

> Ja, det er blevet meget "in" at være homoseksuel.

Selv har jeg det ligesom en berømt Shakespeare-skuespiller der siger
"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender ikke de
rette dufte"(Kenneth Branagh)

Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for homo-er-bedst vognen og
siger fx

"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at klynge
sig til det modsatte køn, fordi det er mindre skræmmende"

Fra den extremt anbefalelsesværdige ny "Gyldendals Citat-leksikon" har jeg
desuden følgende

"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn og ønsket
om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"
og
"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret som
homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

Og desuden
" Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz
"Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre. Simon
Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

" Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by sterilizing them.
F.Scott Fitzgerald

" Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

" Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl). Bo Warming

"The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

xxBøs Homer Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

xxddkæ All our poeticising and thinking from the highest to the
lowest is marked by exaggerated importance placed on the love-story as the
principal story in our lives. Nietzsche

xxhh Alt hos Kvinden er en Gaade, og alt hos Kvinden har een Løsning
nemlig:moderskabet Friedrich Nietzsche

xxbø Her i Hollywood er der lutter magre, skallede
skabsbøsser, der har store problemer med fede, rapkæftede kvinder.
Roseanne Arnold

xxhsbø Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så
meget på mig selv. Woody Allen

xxbø På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 11-01-05 12:15

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> mælte sligt:

>xxBøs Homer Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
>- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

Den er god, men det er Lisa, der siger det :)

Fra <http://www.snpp.com/episodes/2F31>:
% Back on the screen, Barney sits in a chair and says, "My name is
% Barney Gumbel, and I'm an alcoholic." The camera pulls back to reveal
% several similarly-attired girls. Lisa says, "Mr. Gumbel, this is a
% Girl Scout meeting." Barney asks, "Is it? Or is it that you girls
% can't admit you have a problem?"

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"En smule filosofi gør en mand til ateist,
men fordybelse i filosofi fører frem til religion."