144.000 ofre
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-01-05 21:20

På et tidligt tidspunkt spåede jeg at tsunami-katastrofen ville ende på
144.000 ofre.

Jeg havde ret, men er der nogen forbindelse til dette bibelske tal?

Jesper

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-01-05 21:29

I news:41dafa5b$0$36605$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
Jesper Nielsen følgende:

> På et tidligt tidspunkt spåede jeg at tsunami-katastrofen ville
> ende på 144.000 ofre.
>
> Jeg havde ret, men er der nogen forbindelse til dette bibelske tal?

Nej, sidst jeg så et officielt tal lød på 144.036 og altså ikke
144.000 - så der er *ingen* forbindelse til det bibelske tal. Og
iøvrigt er tallet 144.000 da heller ikke forbundet med ofre for
naturkatastrofer, så det i sig selv udelukker nogen forbindelse.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : jørgen

Dato : 04-01-05 22:26

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> På et tidligt tidspunkt spåede jeg at tsunami-katastrofen ville ende på
> 144.000 ofre.
>
> Jeg havde ret,

Ifølge politiken er det bekræftigede dødstal i øjeblikket på 145.029
personer.

mvh jørgen.