Glimrende tv-serie om bibelen
Fra : Jakob Munck

Dato : 23-12-04 20:11

Må jeg have lov til at anbefale så mange som muligt at følge med i den
særdeles glimrende tv-serie, der kører her i julen om evangeliets historiske
rødder. Den er på tv2 hver aften kl. 18.05.

jm

Fra : Niels Ulrik

Dato : 23-12-04 21:03

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message
> Må jeg have lov til at anbefale så mange som muligt at følge med i den
> særdeles glimrende tv-serie, der kører her i julen om evangeliets
> historiske rødder. Den er på tv2 hver aften kl. 18.05.

nej, du har ikke lov

Fra : Niels Ulrik

Dato : 23-12-04 21:22

> [...]
> særdeles glimrende tv-serie, der kører her i julen om evangeliets
> historiske rødder. Den er på tv2 hver aften kl. 18.05.

æhh, vis mig gerne på tv2.dk hvor der i julen kl 1805 er et sådant
løgneprogram

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-04 21:29

I news:ANFyd.259$9B3.232@news.get2net.dk skrev
Niels Ulrik følgende:

[ ... ]
> æhh, vis mig gerne på tv2.dk hvor der i julen kl 1805 er et sådant
> løgneprogram

Det er dog herligt at du kan vurdere og bedømme et program du slet
*IKKE* har set. - Det indikerer jo niveauet på din seriøsitet, nemlig
et bundniveau.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-12-04 22:00

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message

> Det er dog herligt at du kan vurdere og bedømme et program du slet
> *IKKE* har set. - Det indikerer jo niveauet på din seriøsitet, nemlig
> et bundniveau.

Klag til hans ISP, Andreas Falck, klag for din skabers skyld. Sådan noget må
da ikke gå upåtalt hen.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 21.12.04)

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-04 23:03

I news:cqfbl6$2fos$1@news.cybercity.dk skrev
Jens Bruun følgende:

> Klag til hans ISP, Andreas Falck, klag for din skabers skyld. Sådan
> noget må da ikke gå upåtalt hen.

Jamen Jens Bruun dog, hvilken regel mener du dog at han skulle have
overtrådt, og det endda så tæt op til jul?

Du skal da være god ved den lille søde uskyldige Ulrik sådan her lige
op til jul, det går slet ikke an at du lader den slags gå dig på, det
kan dit blodtryk nok slet ikke holde til

God jul, Jens Bruun, og spis lige et par ekstra brunkager - de smager
rigtig godt.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-12-04 03:02

Andreas Falck wrote:

> God jul, Jens Bruun, og spis lige et par ekstra brunkager - de smager
> rigtig godt.

Hohoho, dén var virkelig god!

/sarkasm

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-04 04:06

I news:41cb7892$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Kevin Edelvang følgende:

> Andreas Falck wrote:

[ ... ]
> /sarkasm

Den var da helt utilsigtet - jeg kunne da aldrig finde på at være
sådan over for den flinke elskelige Jens Bruun

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 23:54

On Thu, 23 Dec 2004 21:28:39 +0100, "Andreas Falck"

>Det er dog herligt at du kan vurdere og bedømme et program du slet
>*IKKE* har set. - Det indikerer jo niveauet på din seriøsitet, nemlig
>et bundniveau.

Eller et udtryk for fundamentalisme af den værste slags.

/Alex

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-04 01:16

I news:c2jms0d9jeshnsvqad23hdmch75q4nk8o9@4ax.com skrev
Alex Linaa følgende:

> Eller et udtryk for fundamentalisme af den værste slags.

Nu må du da ikke beskylde Jens Bruun for fundamentalisme - så bliver
han da ked af det. Men iøvrigt giver jeg dig ret: den form for
fundamentalisme Jens Bruun her præsterer er den værste af slagsen

Normalt er han jo dog et elskværdigt menneske, der aldrig ytrer et
ondt ord mod nogen! (host host)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-12-04 04:42

Andreas Falck wrote:
> [...]
> fundamentalisme Jens Bruun her præsterer er den værste af slagsen
>
> Normalt er han jo dog et elskværdigt menneske, der aldrig ytrer et ondt

Øh, Andreas?

Nu er det jo altså ikke så meget Jens Bruun, som flipper
fundamentalistisk, som det snarere er Niels Ulrik der har det med
nærmest at lyde som en direkte "tænderskærende dæmonbesat" i bedste
'Legion'-stil?

Okay, manden har helt sikkert een eller anden udpræget modvilje imod
Kristendommen, som han selv misopfatter den og tilsyneladende tror at vi
repræsenterer den. Man kan kun gisne om, hvilke eventuelle tragedier,
der måtte ligge bag dette mærkelige, irrationelle had....

Giv ham en chance for at afreagere for sit l*rt og IMØDEKOM ham så i
stedet for at nedlade dig til ukristelig ophidselse og uværdig "slåskamp".

Lad være med at spilde tid og kræfter på "trolls".

(Jeg taler jo netop af kedelig erfaring på netop dèt område, hvilket hr.
Bruun sikkert så udmærket kan bekræfte mig i! ;-D)

Og God Jul!

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-04 09:51

I news:41cb9011$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk skrev
Anders Peter Johnsen følgende:

[ ... ]
> Giv ham en chance for at afreagere

Det er jo netop det jeg gør.

Fra : Niels Ulrik

Dato : 24-12-04 01:30

> [...]
>
> Det er dog herligt at du kan vurdere og bedømme et program du slet *IKKE*
> har set. - Det indikerer jo niveauet på din seriøsitet, nemlig et

var det ikke dig der ikke rigtigt kunne klare at læse kirkeministeriets
regler for medlemsskab i trossamfund vedr. statsbidrag?

Fra : Niels Ulrik

Dato : 24-12-04 01:32

>I news:y%1yd.2532$Cb4.388@news.get2net.dk skrev
> Niels Ulrik følgende:
>
> [ ... ]
>
> Du ævler videre uden kendskab til hvad du snakker om, ikke sandt!

Andreas Falck,
læs så....
http://www.km.dk/publikationer/20020912_retningslinier.pdf

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-04 02:17

I news:dsJyd.307$Hp1.139@news.get2net.dk skrev
Niels Ulrik følgende:

> Andreas Falck,
> læs så....
> http://www.km.dk/publikationer/20020912_retningslinier.pdf

Og hvilke sætninger er det helt specifikt du ønsker at jeg skal læse i
relation til denne tråd? - Eller er det blot dit sædvanlige
sammenblandingsævl uden hold i den virkelige verden?

Fra : Niels Ulrik

Dato : 24-12-04 01:27

> [...]
>
> Det er dog herligt at du kan vurdere og bedømme et program du slet *IKKE*
> har set. - Det indikerer jo niveauet på din seriøsitet, nemlig et

jeg har set programmet bare på en anden kanal.

Fra : Jakob Munck

Dato : 24-12-04 08:13

Undskyld det er DR2 ikke tv2. Men serien er glimrende og anbefales til alle,
der interesserer sig for bibelens historie og den romersk-katolske kirke
start.

jm