Båndbredde begrænsning
Fra : Steffan S. Fallesen

Dato : 23-05-01 18:00

Hej Gruppe,

Jeg har et par Linux boxe kørende som servere, hvilket jeg er ekstremt
tilfreds med.

Jeg har dog det "problem" at den ene maskine af og til bruger så meget
båndbredde at de andres forbindelse bliver langsom. Derfor vil jeg høre om
nogen kender til en metode som gør, at jeg kan sætte denne ene maskine op så
den maksimalt ialt må bruge X Mbit båndbredde.

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen som kender en løsningen. Vi køre
SuSE Linux 6.4 på serveren.

Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 24-05-01 11:29

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 24-05-01 11:36

"Rasmus Bøg Hansen" <moffespam@amagerkollegiet.dk> wrote in message

> Det plejer at ligge på http://home.dkik.dk/users/worm/wipl-wrr/wrr.html
> - men der får jeg "permission denied" i øjeblikket. Prøv at søge efter
> WRR scheduler på google...

http://wipl-wrr.sourceforge.net/

// Steffen